![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og da var kofferten på plass!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da mangler bare bildene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Om noen venter på bilder, så må jeg bare beklage.. Venter som sagt på at Marius skal komme over hit med sine bilder, sånn at jeg kan sette sammen en liten serie med bilder fra begge kameraene.. Avtalen var at han skulle komme hit i går, men han utsatte det til i dag.. Når jeg ringte han nå, kunne han ikke i dag heller..
Forhåpentligvis får vi kanskje ordnet det i morgen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Blir enda bedre rapport med blilder.. men uansett en utrolig flott reisebeskrivelse. Jeg leste hele er forleden kveld. Trolig et sterkt bidrag til at jeg den natta drømte at jeg var på USA-tur!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var alle bilder på plass, så her kommer en liten bildeserie.. Har valgt å ta med bilder fra hele turen, men har stort sett holdt meg til bilder som jeg ikke har postet tidligere (kommer på to i farta..).
![]() Det var fortsatt litt tidlig.. klokken jo bare såvidt over 9.. ![]() Grei benplass ved nødutgangen ![]() Hvorfor gå på ski over Grønland når man kan fly... ![]() ..med denne? ![]() Framme på rommet, og rett inn på scanair... ![]() Rommet så omtrent sånn ut ![]() Mojitos... ![]() ...ble inntatt på den trivelige takterrassen på Blockheads ![]() På tur i Central Park. Er det et fly?? ![]() I Cleveland bodde vi på dette rommet her.. ![]() Traff på noen slektninger i Chicago.. ![]() Det nærmeste vi kom en filmstjerne: Pumba fra Løvenes Konge.. ![]() Her ser dere meg bedrive dagens treningsøkt: Presse den fordømte limebåten nedi coronaen.. Når folk sier at alt er svært i Amerika, så gjelder det også definitivt limebåter.. Flaskehalsene på coronaene derimot.. ![]() Vel etablert på toget, i et sete som skal være vårt hjem i to døgn.. ![]() Genial benplass.. Her kunne mann recline så mye man ville uten å plage vedkommende som satt bak. ![]() Mississippi river ![]() Toget hadde også en slags Lounge Car, med seter som stod på tvers, og ekstra store vinduer ![]() ![]() Plastburger på toget, som faktisk var overraskende god! ![]() Underveis kappkjørte vi også med denne karen! ![]() ![]() En liten strekk i Alberk.. Alburc... Alber.. New Mexico ![]() ![]() Fremme i California ![]() Marius utenfor hotellet i LA. ![]() Utsikten fra rommet, over Universal Studios, og Universal Citywalk. Hotellet hadde gratis shuttlebuss som gikk bort di hvert 20. minutt. Dere ser jo hvor langt det er å gå ![]() ![]() Tommy hadde fått en bil uten tak ![]() ![]() På utkikk etter en ledig plass ![]() ![]() Been there.. ![]() M & T777 ![]() Hvor skulle vi sa du? ![]() Santa Monica Beach.. Og sere dere nøye, så ser dere at de faktisk har sånne røde plast-flyteting som de har på Baywatch på ordentlig ![]() ![]() Sånn så det ut hos Embassy Suites. Samtlige rom hadde vinduer både innvendig og utvendig.. Så var det bare å planlegge neste tur.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har lyst på en transcontinental togtur... Dette må jo ha vært drømmeturen din martin...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Utrolig artig å følge dere på ferden tvers over Amerika.. flotte bilder også!
Tommy; Får vi caddy også eller, om vi dukker opp i Chicago? :wink (Hvordan er forresten climate der i midten av Sept?)
![]() |
#148 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
....eller ta toget mellom Chicago og Seattle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men togturen kan bli en opplevelse litt utover det å fly inneriks i USA er...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Planlegging av CMB-tur (var: "Rutevalg til CMB-tur - Cathay F vs Emirates F") | Peppep | Reiseforum | 40 | 08-06-2013 14:34 |
Junaiten: Here we come again | Martin | TripReports | 118 | 20-07-2008 07:30 |
UA til junaiten - hva kan man forvente? | Isbamse | Flyforum | 14 | 18-06-2008 09:03 |
Junaiten:Just a little svipptur for the julebord.. | Martin | TripReports | 22 | 21-01-2008 22:30 |
Spørsmål til dere i junaiten | ANX | Flyforum | 0 | 11-02-2006 23:20 |