![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hallo fra OSLo nord - 0.5 grader i tåkeland på bakken - frossen tåke - drittvær.
Ha en god dag videre. Jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Morn fra Trondheim
Mørkt og overskyet - temperatur på 2 grader, Klar for dagens dont,kaffen er svart som natta og varm som he***e - akkurat som den skal være ![]() Ha en trivelig torsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mørkt og et par grader på plussiden her på Prærien. Tror det blir en fint lite spennende dag bortsett fra at jeg skal ta over en oppgave jeg trodde jeg hadde klart gi bort for godt for et år siden. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ikke helt i form så holder meg hjemme og slapper av. Blir nok bedre i løpet av kort tid. Fordelen er at jeg ikke skal noe uansett sånn rent bortsett fra eksamenslesing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Da var det torsdag og gitt. Går fort disse ukene her. 9.5 grader på vei til jobb i dag, skulle ikke tro at det er meldt snø i Stavanger på lørdag. Men siden man kun fikk skiftet på den ene bilen i går, så blir det vel til at jeg må ta en tur til en eller annen dekkforhandler ila dagen og få skiftet på den andre bilen og. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bgo. Skal ikke lenger enn til flyplasshotellet for å lære av andres feil det siste året så en forhåpentligvis unngår å gjøre dem selv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Fint trøtt egentlig. Foredrag med danske astronauten Andreas Mogensen venter, blir nok spennende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mårnings fra gullstuen på OSL!
Her var man oppe før hanen, og dagens første flight er allerede unnagjort. Nå venter Lufthansen til Frankfurt, og om alle gode krefter vil blir det remote parking..... Fytta next! Dernest LH F laaaaaangt avsted! Jodda! Det blir en fin dag! Ikke rart jeg drikker i dag vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fytti katta. God natt fra Los Angeles.
Trøtt ass'
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Tilbake frå tre fine dagar på Andøya, med mellom anna ein veldig fin flytur i solnedgangen frå BOO til ANX på fredag. Meget!
Her er eg tilbake i ein kvardag eg håpar veeeeldig snart tek slutt/forandrar seg. Eit prosjekt i heimen som har gått utover sine bredder, kan ein seie. Jaja. Snart sommar. Satsar på trådtittelen. Ha ein meget bedre dag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Ao Nang, Thailand
Sitter å nyter en fotmassasje på stranden men en relativt heftig regnbyge passerer. Senere på dagen venter biff på byens eneste ordentlig steakhouse. Ha en fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Chiang Mai i Nord-Thailand
Her er det ingen regnbyger, dagens timelange svømmeøkt er unnagjort. Fotmassasje og middag venter her også, men vet ikke helt hvor.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! Her er det kaldt, ute og inne. Føles kaldest inne. La oss håpe på en dag uten strømbrudd og påfølgende "brannalarm er utløst". Det blir fort kaldt når man er i kantina og ikke rekker hente jakka.
Man får ta de mulighetene som byr seg når man ikke er så heldig å befinne seg i varme strøk. Lutefisk er jo en av de aller største gledene på denne tiden. Denslags skal inntas på Lomp (ah, nei, ikke denne gangen) - faktisk Teddys. Det tror jeg skal bli hyggelig ! Så får fredagen bare komme når den kommer. Ha en fin-fin torsdag, spesielt dere som ikke får tak i lutefisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra bøljan blå
Litt bedre vær her ute i dag, dessverre så skal det visst plukke seg opp i morgen, så morgendagens hjulvisp er litt usikker ![]() Den klarte ikke å komme seg ned i går, så... Håper i hvert fall jeg rekker hjem til bursdagsselskap på søndag. Inkl. effekten av vinden så er det 1 grad utenfor, det er i hvert fall ull innenfor kjeledressen ![]() Men det er alltid kjekt å komme seg innendørs etter hver gang man har vært ute ![]() Dessverre er det straks ut igjen, men blir sannsynligvis en del jobbing, så man kommer forhåpentligvis til å holde seg varm ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God midtpådagen fra Forus. Sitter hos Dekkmann og drikker kaffe. En er ute i anledning omlegging til vinterdekk på firmadoningen. Senere blir det besøk på melkebaren i Sandnes, og der selges alt annet enn melk og vi skal fyre opp stemningen litt før den påfølgende middagen.
Ha en bra dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Grytidlig morgen her i LA, og ikke så lenge siden jeg skrev 'god natt' i samme tråd.
Elefanten hadde bestemt seg for hjelpe mot vannkrisa her borte, så han shoppet vann og brusflasker på flyplassen i Boston og tok med hit. Han holdt seg også for å tisse hele veien over, og var grønn i trynet når vi kom fram. Men han var stolt. Selv trodde jeg at jeg hadde kjøpt en kul roman om black out i halve USA. Gledet meg stort, og så var det bare en sinnsyk doomsday prepper som gnålet i vei om usikkerheten i det amerikanske el-nettet. Baaahhh... Ja, ja. Det blir nok en fin dag lell. Og den avsluttes på Park Hyatt Carlsbad. Det er fint. Anders
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Prøv denne dommedags boka isteden, hvis de da ikke er den du allerede har?
One Second After |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Tjohei fra en smekkfull kantine på OSL!
Første gang jeg har sett lang kø ned trappa for å komme inn. Må være wienerpølsene som trekker almuen ![]() Ned i formiddag, på vei hjem til TRD nå.. Samme tur søndag, tirsdag og torsdag.. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
G'morgen fra ikke-så-langt-unna-handlingen-i-nevnte-bok .. Her er det 15 grader og strålende sol. Riktignok søkkvått etter gårsdagens heftige storm. Kaffe i koppen, Progzilla på radioen og bikkjer under stolen. En god torsdag ønskes alle i Fytter og hus .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Den jeg først kjøpte var Lights Out. Ikke kjøp den, for å si det sånn.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 10 | 02-07-2015 23:36 |
God torsdag folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 28-05-2015 15:26 |
God torsdag folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 10 | 09-04-2015 20:32 |
God torsdag Morgen folkens | Tjab | Flyforum | 11 | 02-05-2014 08:53 |
Nytt utstyr, mange nye muligheter! | Kingstone | Bilder & foto | 5 | 09-08-2009 18:17 |