![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Fnatastisk rapport! Jeg blir så glad når du skriver - det er som om man var så heldig å være på tur i Sør Amerika selv!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Jeg startet å lese rapporten på sengen i går kveld, men det ble så mye humring at det var like før jeg fikk et nakkadrag av madammen. Så jeg måtte legge bort IPad'en og fortsatte på morgenkvisten i dag. Har nå lest hele sulamitten og dette var en storveis rapport fra begynnelse til slutt. Det er liksom skikkelig underholdene fra begynnelse til slutt. Men sett fra min side, snakk om maraton løp da.
Takk skal du ha ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Herlig lesning, utrolig underholdende og et kult skråblikk på mangt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Si meg! Får du solgt noe på disse turene? ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]()
Pappa ba meg svare på denne...
Ærlig talt, @Bizflyer... Makan etc etc også da. Dette blir like dumt som når jeg har influensa og Pappa spør meg om jeg har feber og vondt i hodet? Vond i hodet? Jeg har ikke vondt i hodet, jeg bare HAR influensa. Man har ikke symptomer, man har influensa. Da fortjener man kake. Jeg hadde faktisk forventa bedre av deg. Vi er jo på jobbreise. Vi kan ikke drive å selge ting hele tiden da. Vi er jo på jobb. Om vi skulle kasta bort all tiden på å selge masse greier, ville vi ikke hatt noe tid igjen til å tømme minibaren, gå tur eller å sitte i kantine. Jeg synes hele spørsmålet ditt faktisk vitner om pent lite forståelse for moderne forretningsdrift. Jeg er tross alt velferdsoffiser i Pappas investerings og konsulentselskap og har vært det en stund. Jeg kan en del om forretninger og sånt. Jeg og Pappa hamstra sølv til 158 kroner unsen... Bare for å nevne noe. Så kort sagt - når man er på jobbtur må man gjøre jobb ting. Hoppe i senga, tømme minibar, gå på tur... sånne ting. Selging må andre gjøre. Makan etc etc Fnate - out |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Topp rapport, takk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Tusen takk, herlig rapport som vanlig med levende beskrivelser av de meste fra myke dyr til spennende mennesker og underlige måltider.
Gleder med til neste TR! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Takk skal du ha, ja
Tusen takk!! Quote:
![]() Quote:
Quote:
Takk takk Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Super duper rapport
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Awesome rapport! Kan selv krysse av KLMs "Yellowstone National Park" på listen, riktignok på den andre sida av jorda: til Osaka...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS, Sør-Amerika? | Dc-10 | Flyhistorisk forum | 42 | 07-08-2017 20:02 |
Fnate kuker rundt i Amerika... Det er sumar | Fnate | TripReports | 103 | 16-08-2015 19:56 |
Sør Amerika og Galapagos. | Sondbjo | Reiseforum | 9 | 12-12-2013 13:16 |
Forsvarsbesøk i sør amerika | intotheblue | Bilder & foto | 10 | 20-03-2011 01:55 |
Skandinavia <-> Sør-Amerika | storg | Flyforum | 12 | 21-01-2008 21:07 |