![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flyselskapet ble nest dårligst i RepTrak, selv om undersøkelsen ble gjennomført før siste streik. Selskapet falt med hele 25,5 poeng, undersøkelsens største fall.
http://www.propaganda-as.no/emneomra...art305712.html
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Så denne gjengitt i DN... At SAS Braathens også havner sist på økonomi sier vel mer om følelser enn realitet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ja, det var vel ikke akkurat overraskende!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og Rema1000 har begynt å klatre fordi noen av sønnene ikke har feiret bursdag i det siste! Flott undersøkelse...not!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Det er noe rart...
Når SK gjør noe dumt eller er litt uheldige er helvete løs. Men de 360 andre dagene i året der alt går sånn noenlunde på skinner sier ingen ikke noe. Ei heller noe positivt.. Mulig jeg er træg i knollen,men jeg fatter det ikke..
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ref debatten om betaling for serveringen - IKEA skårer høyest, de tilbyr gratis frokost hver torsdag. SAS kommer nok enda lengre ned når de skal begynne å ta betalt for drikkevarene....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Den siste tiden har vel SAS så godt som fjernet all gratis servering ombord, fjernet aviser, kuttet bonuspongene kraftig, hatt svikt i rutiner som går på sjekk av fly, syke piloter med kaos, streikende piloter på Kastrup, streikende kabinpersonell som streiket og fikk samme avtale som andre klarte å forhandle seg fram til uten streik...etc etc Synes ikke det er så rart..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
...etter en rekke innlegg i ulike tråder nå på rappen med surmulende holdning til SAS bør jeg kanskje gi meg... det er ikke fordi jeg ikke liker SAS at jeg ytrer meg slik jeg gjør - jeg har faktisk glad vi har SAS, men jeg synes ærlig talt at en rekke personer som tydeligvis er ansatt i SAS har en holdning til kundene som ikke likner veldig mye positivt... og som lever i en verden som nok mange av kundenes deres ikke kjenner igjen... Sorry, folkens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
Det får meg til å tenke på en sang med teksten, evig eies kun et dårlig rykte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
..nevnte ikke dette spesielt..men ramset ikke opp alt, derfor min "etc etc" i slutten på meldingen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mørket faller på | ENGM 911 | Bilder & foto | 9 | 18-09-2010 22:11 |
SAS-Aksjen - Er det emisjonen som gjør at den faller som en stein? | BU595 | Flyforum | 27 | 06-05-2010 23:09 |
Øksen faller over New Axis | Blubird | Flyforum | 2 | 17-12-2009 17:23 |
Braathens og SAS braathens modeller søkes!!! | svgspotter | Samlerhjørnet | 3 | 12-08-2009 12:50 |
BRAATHENS / SAS BRAATHENS / SAS NORGE 737 | OJB | Flyforum | 4 | 30-07-2007 11:25 |