![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen forumister!
Da er man klar for ei ny uke meg nye mogleheitar ![]() Nope, man er trøtt etter ei travel helg og på grunn av man ikke har vett til å komme seg i seng til riktig tid pga et et online spill. Vel, det blir vel til å komme seg igjennom dagen på best mulig måte, og det er å sette på oppgavene. Ha en fin dag forumister!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bodø!
Klar for en ny uke og nye muligheter for jobb. (Står uten jobb for tiden) Prøver desperat og våkne opp kjapt noe som ikke er lett når man hverken drikker kaffe eller noe annet som kvekner til kroppen, kjipt da jeg skal ha min andre kjøretime kl 08:30 ![]() Ha en fin dag forumister
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Hepp fra Trondheim
Klar for dagens dont og kaffen er i kopppen.Blir an vanlig dagser det ut til ![]() ![]() Ha en strålende dag folks ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Et møte her på formiddagen, før atter turen går nordover igjen, i dag med SAS til EVE via OSL. Bare en drøy måned til ferie nå. Skal bli godt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bergen
Jetlagen fra min ukeslange tur til NYC har nådd sitt klimaks, og skal løses ved å la være å legge seg. Usikker på om dette er en god idé. Dagen starter med en forelesning i økonometri, noe som gjør planen min særdeles vanskeligere å gjennomføre. Ha en fin dag flygale folk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Trøtt som faen, det regner og rakk akurat ikke bussen....så satser på en forbedring utover dagen. Mandag betyr nok av jobb, innen det er tid for en visning i ettermiddag. Denne gangen godt innenfor bygrensen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Flytoget mot OSL.
To dager med møter i Stockholm står på planen. Satser på at SK484 er i rute ![]() Ha en fin start på uka!
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Sef er den det, er jo Europa's mest punktlige du reiser med ![]() God morgen fra SVG, her er håpet å få utforsket FRA's mange, lange ganger i løpet av uken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]() Hehe God morgen fra Bodø! Snart klar for noen timer på jobb. Kaffen venter der så da er det egentlig bare å komme seg avgårde... Ha en knall mandag!
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mandag er det blitt her sør også!
Helgene går fortere og fortere, og denne har sannelig regnet bort! Og nå som mandagen er her, klarner det opp og blå himmel er synlig. Regner med sola titter igjennom snart, selv om meteorolygen har meldt mer regn utover dagen idag. Alltid slitsomt med mandager. Så mange arbeidsdager å komme igjennom før det er helg igjen. Tror jeg trenger ferie. Skal bare ta de 68 millionene i Viking Lotto på onsdag før jeg bestiller tur! ![]() Akk ja! Får fortsette dagdrømmingen litt! Det er nok derfor jeg drikker!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra søndre Nittedal
Her er barna levert i hhv barnehage og på SFO/Skole. Nå er det å få i seg en bedre frokost, få lest litt aviser og hente seg inn fra en vanvittig hektisk jobbhelg. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Forus. Her er arbeidsdagen godt i gang. I morges begynte tankene mine allerede å seile til neste helg og hyttetur. Men når arbeidsdagen kom i gang så var det i grunn ikke så verst.
Ellers er det T-24 til neste flytur. Gleder meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flysitter
|
![]()
God morgen ifra FRA.. Etter en bedre hotell frokost så er det ut til messe området for
å se hva slags biler vi får lyst på utover året ![]() Ha en knalldag alle forumister. Last edited by jameson82; 19-09-2011 at 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra regntunge Kløfta..
Parkeringsplassen er svømmebasseng og E6 nordover var i overkant fuktig for min smak også. Første uka på aldri så lenge at jeg ikke skal ut på reise, som jeg vet av enda iallefall... Ser fram til nødvendig rydding i eposten, prislister og anna morro. Samt å starte høstsesongen på Elixia.. En god dag til dere alle!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Torggata. Allerede rukket å bli intervjuet av TV, som ringte meg i det jeg kom på jobb. Og det selvfølgelig på den dagen jeg ikke fikset håret, så her ble det å tjuvlåne hårgele hos informasjonssjefen.
Var en tur innom matfestivalen på Rådhusplassen lørdag ettermiddag, men synes det var alt for mange der som utelukkende var ute etter smaksprøver og overhode ikke var interessert i maten/drikken. Ha en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra SK2730 til MOCKBA, der jeg sitter nesten alene. 2 i biz, 1 i ekstra og ca 30 i eco på 737-700. Om dette er typisk belegg varer vel ikke denne ruta så lenge desverre.
Ha en fin dag alle sammen. Nastarovje!
![]() |
#18 |
Amatør
|
![]()
God morgen, kom for seint på jobb og regnet bøttet ned som f**n men gjør det meg noe? Ikke etter gårsdagens uforglemmelige tur i klappsete på LN-DYC, de små øyeblikkene her i livet er de som betyr mest. =)
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||