![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
"Vedholdende rygter i luftfartskredse vil vide, at Abu Dhabi-selskabet Etihad er langt fremme med planer om en direkte rute mellem Abu Dhabi og København, måske allerede fra oktober i år."
http://www.tic.travel/news/20062011/...-til-københavn |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Men finnes det et marked selv på CPH for alle disse selskapene?
For oss som flyr er jo saken grei. Mer konkuranse lavere priser. Slik jeg forstår det skal jo planen for Qatar, Etihad, Emirates osv, være å frakte folk videre til byer som BKK, SIN, KUL +++. Og sikkert Australia. Eller har jeg misforstått? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det kunne være fedt. Men vil se det først.
Det er jo en ret markant vækst på Mellemøsten, fire selskaber der har nogenlunde samme marked med stor andel af transfertrafik til Afrika og dele af Asien. Må da presse prisen en del ned? Virker som en for stor vækst til at være bæredygtig på sigt. De er velkomne, men vil hellere se flere ruter til helt andre steder end fire til samme "lokalområde" ![]() Lars |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Om det er noe de er flink til i gulfområdet så er det å kopiere andre. Jeg håper de andre selskapene i området kopierer Qatar Airways og starter å fly dyrekte til Osl.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Etihad Cargo til CPH | Someone | Flyforum | 16 | 08-05-2017 21:21 |
Etihad Regional (Darwin) med CPH fra Dresden - AVLYST | Someone | Flyforum | 2 | 25-02-2015 14:37 |
Etihad på vei til dulles | triple seven | Bilder & foto | 8 | 03-09-2013 10:07 |
Etihad til Australia | closebutnocigar | Småprat | 8 | 19-08-2011 17:03 |
Etihad på OSL, EY7204 til BRU? | Motard | Flyforum | 4 | 02-08-2010 12:25 |