![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hmmmm..... klokken er 08.24 og det er enda ikke en god morgen tråd?
![]() Vel, dagen er godt i gang, kaffe har jeg fått meg, så dette er foreløpig en god start på dagen. Møter, diverse store og små ting står på tapetet, så jeg tror denne dagen og vil gå unna! Ha en fin dag forumister! ![]()
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 23-05-2011 at 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FlyKirurg
|
![]()
God morgen fra Rygge!
Dagen er i gang ,med cola og snusen underl leppa. Dagen byr vel ikke på så mye. Blir å få tak i instruktør på Rygge slik at flygningen kan komme i gang igjen. 6 mnd siden siste tur!
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Go morgen fra Trondheim
![]() Her er er det akkurat nå sol og forhåpentligvis varer det utover dagen til jeg er ferdig på jobb, da blir det grillings og pils ![]() Snart begynner jeg å glede meg til tur - om ikke vulkaner setter en stopper for slikt ![]() Ha en strålende dag forumister.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hepp fra Kuala Lumpur. Kjempetrivelig tur med Jetstar i dag. Helt kurrant og ingen som bitcha over en 22" Rimowa. Helt greit produkt for korte turer, levelig benplass som ikke roerte setet foran. Bussen var produsert i juli i fjor, saa flunka ny.
Her blir man foer Singapore Airlines transporterer meg tilbake til Singapore paa torsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Barcelona. Blir en tur på stranden i formiddag, før det er planer om litt shopping senere. Bord er bestilt på Moo i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ellers er det intet nytt å melde fra denne fronten. Har fått et par nervøse henvendelser fra Island-reisende, men jeg kan dessverre ikke spå været. Satser på en forholdsvis rolig og avslappet mandag, men det er vel for mye forlangt. Er godt nede i kaffekannen allerede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hallo fra Gardemoen.
SK309 brakte meg hit i dag, kontrakt på ny jobb ble underskrevet, og nå sitter man å venter på SK312 hjem igjen. Gleder meg til å ta fatt på nye utfordringer. Ha en super dag folkens!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mandag fra FedEx. Stort sett ikke mer å si om denne dagen, enn at jeg gleder meg enda mer til ferie om et par uker.
God mandag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ættmiddag!
Plenen er klippet så nå kan regnværet bare komme - støtter Mr FedEx i at for hver dag som går er det én dag nærmere ferie! Nå som 1010Wins ikke fungerer på stream utenfor US får man nøye seg med New Jersey 101.5 for å få inn modusen ![]() Par dager fri nå først i uken før man tar helg igjen allerede Torsdag kveld, askesituasjonen følges nøye, selvom ihvertfall Scandinavia for now ligger greit ann.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Norskehavet,
Her ute er det tilløp til "rock and roll" idag. Kuling i fra sør med en del sjø og dønning gir en god del bevegelse. God progress med produksjon brønnen som forhåpentligvis vil bidra til våre "pensjoner" etter hvert. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld på tampen av dagen. Ble en lang dag i dag - i morgen tidlig blir det en forhåpentlig vis aske-fri flytur eller to, og DY lover WiFi så får vi se om det stemmer. Og sete fikk jeg ikke på DY til tross for full flex, for bestillingen ble gjort mindre enn 25 timer før avgang så da må man legge inn litt ekstra tid til automat i morgen.
Ha en god natt!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sunway resort eller lille Vegas uten gambling. Her er man selvsagt vaaken tidlig selv om det ble ett par tre pils i gaar kveld.
Executive kick off moete hele dagen idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'aften fra motsatt side av kloden. Her ble mye av fridagen brukt til askeforberedelser og litt andre greier, så jeg kom meg aldri til frisøren som planen var .. Nå er det straks midnatt i Europa og askeinfoen må oppdateres ... Møkka-aske!
![]() Duft av stekt kylling kommer fra kjøkkenet - tror det blir himstekt Southern Fried Chicken til middag i dag .. Og i kjøleskapet har jeg Zaxby-saus ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 27-05-2013 13:43 |
God mandag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 13 | 19-11-2012 16:16 |