![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei!
Eg har søkt litt etter svar her på forumet, men ikkje funne noke som svara direkte på det eg lure på. Eg er ny på forumet, så det er mulig eg ikkje er god nok til å leite enda ![]() Eg skal fly BGO-FRA-AUH-SYD, med Lufthansa og Etihad, Mandag 14. mars. Turen har vert planlagt ei stund, og no har eg også fått med meg fruen på turen. Vi har begge bestillt gjennom SuperSaver, eg bestillte i desember, og ho bestillte i forrige veke. I og med at vi har bestillt kvar for oss vil vi ikkje bli plassert ilag, men vi ønsker å velge seter så nærme kvarande som mulig ved å sjekke inn på nett, når det blir opna for dette. Spørsmålet mitt er derfor, slik eg ser det må vi sjekke inn for hver enkelt flytur når vi sjekkar inn på nett, eller er det mulig å sjekke inn frå BGO-SYD direkte på nett? (Antar at dette kan vere vanskelig i og med at vi flyr med to forskjellige flyselskap?) Dersom vi sjekkar inn per flytur på forhånd vil vi då måtte sjekke inn oss og bagasjen på nytt på kvar flyplass? Eller kan vi få bagasjen sjekka inn heilt fram, og skreve ut BP til alle flyturane frå BGO? Beklager på forhånd dersom dette er eit dumt spm ![]() Er som sagt ny på forumet, med en relativt nyoppdaga interesse for fly og reiser. Mvh Sunnfjord |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spm ang. EB-registrering | Stian | Reiseforum | 1 | 21-09-2010 14:09 |
Spm ang OSL spotterplattform | N-3PB | NSFF-forum | 9 | 30-05-2010 01:23 |
Spm ang Brønnøysund heliport. | N-3PB | Flyforum | 9 | 04-01-2010 19:46 |