![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det noen som har erfaringer med Air France's Premium Voyageur. Pris forkskjellen mellom en flygning i vanlig Eco og Premium Voyageur er på litt over 2000 kr, og lurer på om prisen er vært det? Noen tips?
![]() EDIT: Fant en annen tråd, men den omhandlet stort sett opptjenning av miles. Jeg tenker mer på service, og comfort.
Mine bilder på JetPhotos.net Last edited by Roxman; 18-01-2011 at 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Comfort er soleklart bedre, jeg har bare sett men ikke faatt proeve setene, men de ser ut til aa vaere blant de bedre Y+ setene.....saavidt jeg har sett blir maten servert i fra samme vogn som den vanlige Y - men det kan vaere noe oppgradert her ogsaa...jeg vil si det er vel verdt NOk 2000 paa en saa lang strekning
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det samme som jeg også spurte etter, men det var i grunn bare SAS-Steward som hadde noen konkrete erfaringer. Setene er bedre enn economy, men service og servering er det samme som på vanlig economy (ifølge airfrance.com). Det er visstnok en viss forskjell på om du skal fly med 777 eller f.eks. A340, da førstnevnte har en nyere versjon av konseptet.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så det finnes to forskjellige seter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Iallefall slik jeg forstod det på airfrance.com, at den nye Premium Voyageur foreløpig kun er installert på B77W og B772.
![]() |
#7 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Alle flightene jeg har hatt i hoest med AF har hatt P.V. (SEA-CDG-SEA x 3 pluss JFK-CDG) Air France har et par forskjellige produkter avhengig om det IC eller "innenlands" flighter. Med innenlands menes ruter til tidligere Franske Kolonier/Interesse omraader (f.eks. Karibieen, Le Renuion etc.) Disse ble historisk operert av Air Charter som var Air France sin Charter Operasjon. Etter at Air Charter ble innlemmet i Air France finnes det 2 varianter paa mange av flytypene: en med liten Business og en enorm haug med trange Economy Seter, noen av disse har ogsaa faat en lite Premium Voyager - i hovedsak gaar dissse marerittene fra Orly, men St.Martin gaar vel fra CDG med en slik konfigurasjon. Los Angeles hoerer til den "normale" Air France operasjonen - dvs. langt bedre benplass og 3-4 klasser avhengig av flytype - 77W har 10 i bredden ogsaa paa denne operasjonen, men bedre pitch.
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 20-01-2011 at 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa Premium Economy - Erfaringer? | 88charlie | Reiseforum | 22 | 11-01-2017 18:50 |
Air Canada med premium economy og high density 77W | Someone | Småprat | 9 | 04-12-2014 18:09 |
Erfaringer på Air France på long haul business? | Fnate | Reiseforum | 16 | 06-01-2012 00:22 |
Air New Zealand med ny Premium Økonomi | limanovember | Flyforum | 18 | 28-01-2011 10:41 |
Noen som har erfaringer fra Air France? | KLMfan | Flyforum | 11 | 15-05-2006 10:15 |