![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser på deres FB-side at DY flytter hele sin operasjon til Stansted lørdag. Spenstig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
p.s Holdt på å hoppe i stolen her jeg satt. Kan sikkert være lurt å presisere i topic at det kun er en midlertidig greie ifm. snøkaoset. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tja, hvis de håndterer det like bra som forrige gang så tror jeg ikke DY har noe å skamme seg over.
Tre av "mine" ingeniører var på kurs i London forrige gang det var kaos og DY flyttet fra Gatwick til Stansted. De hadde billett hjem med DY fredag sent ettermiddag. På fredag formiddag fikk to av dem SMS fra DY om at avgangen var flyttet til Stansted. Den tredje fikk ikke, han hadde oppgitt feil mobilnummer, så det var en Dame i Drammen som satt og klødde seg i hodet og det som er tre fot lenger ned over en for henne kryptisk beskjed. Nok om henne. Ved lunsjtider fredag fikk en av de tre musketerer telefon fra Via Travel. Vi er pålagt å bruke dem for alle reisebestillinger. Via hadde fått telefon fra DY, med forespørsel om hjelp. DY ville forsikre seg at flest mulig, aller helst alle, hadde fått beskjed om flyttingen. Så da ringte de til reisebyråene og ba dem om hjelp. De tre, og sjefen deres, var meget fornøyd med denne håndteringen. Thumbs up til DY. Mvh, |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
så var nok dette ett SJAKKTREKK da det ikke var noen delays på STN da DY var der ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
De sliter svært tungt på Gatwick i dag, så det eneste alternativet ville vært å kansellere rubb og stubb.
Vi får håpe det går greit på STN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sist så bestemte LGW at det var best å vente til det sluttet å snø før de skulle starte brøyting. Tror det var meget smart å bytte til Stansted!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da ser det ut som at Norwegian er tilbake på Gatwick..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg var på LGW igår, så ja vi har byttet tilbake
![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian flytter fra Stansted til Gatwick | BU595 | Flyforum | 55 | 04-02-2009 23:11 |
AA flytter til Heathrow | jb1 | Flyforum | 1 | 17-03-2008 12:51 |
DY flytter til FCO | Lillingen | Flyforum | 9 | 19-01-2007 17:44 |
Stansted til Gardermoen | plane-spotter | TripReports | 7 | 23-04-2005 20:09 |
Stansted til Gardermoen :D | plane-spotter | Flyforum | 6 | 24-02-2005 22:52 |