![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Moro!
http://www.boarding.no/art.asp?id=17970 Sjeldne flytyper også, selv om Canadair'ene er veldig søte. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig hyggelig med JetFokker på OSL. Pluss det er jo morsomt at det går såpass bra for Austrian!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Siden jeg jobber mye med Øst-Europa så er jeg veldig glad for Austrians gode rutenett til perifere byer i regionen, men servicen er slett ikke imponerende tatt prisene i betraktning.
I forrige uke betalte jeg (dvs jobben min) 5 500 kroner for å reise Oslo-København-Wien-Chisninau-Wien-Oslo på økonomi og alt man blir tilbudt er gratis kaffe/vann/sjokolade samt aviser. Maten til salgs var svindyr. Spesielt ille på en lang strekning som Wien-Oslo på 2t 20min. Jeg har stor forståelse for at lavprisselskaper ikke serverer mat, men når flyselskaper som tar seg godt betalt ikke kan spandere en matbit så synes jeg det er trist. Tror ikke Star Alliance tjener på dette i lengden så lenge de satser på høyest pris og dårligst service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja, vi håper det skal bli orden på servicen igjen, men...
Ser ikke bort ifra at nok en grunn til at det blir Fokker er at CRJ skal ut av flåten sakte, men sikkert. Meg bekjent skal 3 bort i februar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er 5.500 for denne strekningen dyrt???
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Med fantastiske Austrian fra OSL til VIE (video) | EspenRR | Bilder & foto | 0 | 31-08-2018 18:38 |
Next Level Austrian - Austrian med premium economy og noen flere fly | Someone | Flyforum | 2 | 26-05-2018 02:50 |
Torp ønsker større fly | B738 | Flyforum | 14 | 17-11-2014 10:02 |
større fly på flesland? | Preben Iversen | Flyforum | 1 | 08-02-2007 15:01 |
Skyways med større fly | SK931 | Flyforum | 2 | 25-04-2006 09:49 |