![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Denne mandagen begynte kl 07.30 med å stå opp til mattetentamen i 2P, altså matte praktisk for 2. klasse på videregående. kl 09 ble prøven delt ut, kl 11 fikk jeg kalkulator og halvannen time senere stod jeg på Oslo S på vei til Skøyen. Etter en rask pakking og styring med litt forskjellig kom vi (besteforeldre som har bil, og jeg) oss av gårde. Da vi endelig kom frem til de-ice var Thai dratt for lengst, men rakk ved å løpe Air Baltics Fokker 50 som heldigvis trengte de-ice. Eneste som trengte det mens jeg var der, så det var flott
![]() Blei ikke mer enn sju bilder som jeg velger å poste nå, men vi var der ikke så lenge heller... Nok prat, her er bildene og lar dem tale for seg selv - trengs det mer info er det bare å trykke på bildet så linkes du til Flickr hvor exif osv osv står ![]() ![]() De-ice of Air Baltic Fokker 50 YL-BAW by Halvor S.N., on Flickr ![]() Air Baltic Fokker 50 YL-BAW close-up by Halvor S.N., on Flickr ![]() Ice cold taxi at OSL by Halvor S.N., on Flickr ![]() ENGM Traffic B/W by Halvor S.N., on Flickr ![]() Untitled by Halvor S.N., on Flickr ![]() Aeroflot a319 VP-BUN "V.Kandinsky" by Halvor S.N., on Flickr ![]() Frosty departure at OSL by Halvor S.N., on Flickr
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Lekkert
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Business Jockey
|
![]()
Veldig lekkert!
Likte spesielt godt de-icing bildet av BAW. Har mange bilder av den, men få av dem er tatt fra utsiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Bra jobba som det sies på spotterspråket
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
takker for kommentarer. Legger ved noen få bilder til
![]() -Gadd ikke å rydde opp i alle stakene på dette éne bildet. Blir så sliten i hue av det dritet der! ![]() Norwegian 737-800WL LN-NOJ by Halvor S.N., on Flickr ![]() Gardermoen Tower and SAS 737-700WL B/W by Halvor S.N., on Flickr ![]() De-ice of Air Baltic Fokker 50 by Halvor S.N., on Flickr
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
F-16 på Sola og litt annet. | LN-KFW | Bilder & foto | 18 | 05-02-2010 15:12 |
Litt fra cockpit og litt annet | atck | Bilder & foto | 6 | 20-03-2009 11:49 |
En veteran...(og litt annet) | Turtle | Bilder & foto | 5 | 20-07-2008 09:17 |
Litt OT: For de som liker litt annet enn BARE flybilder | ENGM RAMP | Flyforum | 0 | 17-08-2007 01:20 |