![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2007
Posts: 121
|
![]()
Som mange av dere kanskje vet har jeg en bekjent som jobber i SGS på Sola. Siden jeg selv er en del ute og reiser og alltid liker og følge med på hva som skjer på utsiden av flyplassvinduene blir det til at vi snakker en del om handling.
Siden han ikke kan svare på alt kan jeg jo prøve meg her inne. Hva er det som gjør at det alltid er SGS som før charter handlinger på BGO og SVG. Det gjelder feks. Spanair, Thomas Cook, Sun Express, El Al, Freebird, Corendon osv. osv. Samme gjelder ad-hoc feks. nå når Blueline, Viking Hellas og Transavia var innom på Sola. SGS hadde handling da også. Hva gjør Norport galt her? De er vel billigere så hva gjør at de nesten ikke har charter bare den vanlige rutetrafikken de har til vanlig. |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Betaler kundene til Norport Handling for lite? | Whatever | Flyforum | 39 | 14-01-2010 11:18 |
SGS vs. Widerøe Handling | Egil | Flyforum | 131 | 27-01-2009 11:43 |
norport handling | krsvg | Flyforum | 18 | 12-12-2007 15:45 |
Norport Handling Bergen ekspanderer | Fly me to the moon | Flyforum | 18 | 12-12-2006 23:27 |
Norport Handling vokser | LN-HAT | Flyforum | 4 | 18-01-2006 22:33 |