![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2005
Location: Oslo
Posts: 1,305
|
![]()
Hvem av disse tre selskapene har det beste produktet på economy?
BA er billigst og SAS dyrest. Finnair er midt i melom. Finnair flyr MD11, SAS 343 og BA 772. Hva bør jeg velge? Noen erfaringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,477
|
![]()
Skall själv flyga med SK till PEK i juli. Enligt vad jag har hört så skall intercont produkten fortfarande vara av god kvalité.
Denna tråd kan nog kanske vara till lite hjälp http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=3134 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
MD11, 343 eller 772 er egentlig ett fett, sett med mine øyne. 343 er noe stillere langt bak i kabinen, men bruker lengre tid til cruise (om det spiller noen rolle).
Jeg tror ikke det skiller så mye på selve produktet, jeg ville heller sett mer på ting som total reisetid, bonuspoeng, mulighet for oppgradering osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2005
Location: Oslo
Posts: 1,305
|
![]()
BA taper på total reisetid. Når det gjelder SK og AY er den ganske lik, men så er saken den at jeg lenge har hatt lyst til å fly 777... så BA er mest aktuell pga det, og så er de også over 3000 NOK billigere enn Finnair og nesten 5000 billigere enn SAS...
Men på den annen side, har jeg jo også lyst til å fly MD11, har bare prøvd det en gang og det er 10 år siden. Ikke noe lett valg nei.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 577
|
![]()
SK pga av personlig tv i alle stolseter. Dette har også BA, men de taper på reisetid. Når det gjelder øvrig service ombord, så er det likt på alle 3
Hvis det deriomt stemmer at det er 3000 kr billigere med BA, så hadde jeg reist via LHR. Kjedeligste turen vil defintivt være med AY!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 360
|
![]()
Kollat med Air China?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,324
|
![]()
BA har vel 31 i seat pitch, mens Finnair og SAS har 32.
__________________
Bare en passasjer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
772 og 340 har du jo muligheten til å fly i mange tiår fremover. I dag er det ikke mange som fortsatt flyr MD 11 og de blir stadig færre. Da hadde jeg valgt MD 11 om jeg var deg.........
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turkish, Finnair, Norwegian eller noe annet til Bangkok? | LA8PV | Reiseforum | 27 | 30-07-2014 03:20 |
Finnair, Austrian eller SAS long haul? | Fry | Reiseforum | 8 | 02-03-2008 07:13 |
SAS og Finnair | sk931 | Flyforum | 4 | 18-05-2005 16:13 |
Flyr SAS eller SAS Braathens til London? | EB | Flyforum | 8 | 17-11-2004 12:31 |