Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-05-2005, 04:58   #1
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Default God onsdags morgen

God veldig tidlig morgen!

Ja, opp tidlig må man når man skal ut med 0625 flyet til CPH. (Kan man kalle slikt for "nattflyet"???

Dagen byr på tur til Gøteborg for noen møter. Tilbake i morgen. Via CPH begge veier. Nå er ikke dette verdens mest spennende flyturer, men det gir jo gode bonuspoeng for en gangs skyld. Flyprisen tør jeg heller ikke si så mye om, men man kunne jo nesten komme tur/retur USA 2 ganger for samme prisen!!!

Ellers er det grålysning enda her i sør, men vi tør håpe på litt godvær kanskje?

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2005, 06:11   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: God onsdags morgen

Glad onsdag morgen... Kun tre dager igjen å jobbe før ferien...: Starter dagen på en "ny" kaffebar i Tollbugaten i Oslo før det blir møter i sentrum og avslutning av dagen på kontoret. Ha en bedre onsdag!
EB is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2005, 06:46   #3
Exiz
ScanFlyer Silver

Exiz's Avatar

0625-flyet er absolutt "natt"-flyet ja, husker hvor misfornøyd jeg var med å måtte ta det sist jeg skulle reise, måtte jo opp i 5-tida! Fysj. Men fikk nå heldigvis fikset og trikset litt så ble et fly i halvni-tida istedetfor.

Nå er det bare litt frokost og siste forberedelser før det er klart for enda en tentamen. Kjedelig!
Ellers ser dagen ut til å starte som igår her, så får vi bare håpe pøsregnet og tordenbygene holder seg unna.
Exiz is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2005, 08:18   #4
CK
ScanFlyer Mile High Club

CK's Avatar

g'onsdag! 06:25-flyet er IKKE menneskelig. Det var en periode jeg var mye i STO, og med det belegget vi hadde den gang var det ensbetydende med å ta 06:20-flighten over... Dét var ikke gøy!

Dell lurte meg i går - trodde jeg skulle få den nye PCn min, men nei... Nå ser det ut til at den har ankommet Alnabru, så da tar det vel ikke lang tid før den er på plass i Asker. Men, så har plutselig det trådløse nettet mitt tatt kvelden - så da ble det ikke noe iTunes Music Store på meg i går... Er det forresten noen som vet om den kabelen som går mellom bredbåndsboksen fra Telenor og den trådløse routeren er en helt vanlig nettverkskabel?? Den ser sånn ut, og de flyter det mange av rundt på kontoret i disse dager....

VOLARE NECESSE EST
CK is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2005, 08:54   #5
sveg
ScanFlyer Blue

sveg's Avatar

Quote:
Originally posted by CK
g'onsdag! 06:25-flyet er IKKE menneskelig. Det var en periode jeg var mye i STO, og med det belegget vi hadde den gang var det ensbetydende med å ta 06:20-flighten over... Dét var ikke gøy!
Bare så det er sagt - dere kan være heldige dere ikke bor i Trondheim Om man skal lengre enn til CPH eller ARN før arbeidsdagen er slutt, er det ingen vei utenom 0605 til CPH, eller 0620 til AMS og OSL for å rekke fly videre...

7-eleven i ankomsthallen åpner klokken 6, slik at man rekker å hente en dobbel kaffe i pappbeger før man går ombord
sveg is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2005, 10:24   #6
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Kom da frem i allefall! Fullt fly fra KRS til CPH i dag tidlig. 50 korpsmedlemmer som skulle til Newyork for å lage 17. mai feiring. Ikke alle hadde like god disiplin med å komme seg ombord til tiden, så vi ble 15 min forsinket. Vel, litt innsjekkingsproblemer hadde da også SGS i morges med noen transportbånd som hadde stoppet. Så det får ta sin del av skylda. Hadde bare 40 min på Kastrup så det endte med inn med bussen, opp rulletrappa og rett på Utgang C8. Og så var det i bussen igjen ut til samme flyet som gikk videre til GOT. Dagens fly var Cloe Viking. I forhold til Fokkeren til BGO for 2 uker siden var det jo danseplass mellom setene på Dash'en i forhold. Noen som vet hvorfor det er bedre plass på Dahs'ene enn på Fokkerne?

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2005, 10:29   #7
GFL
ScanFlyer Gold

Idag skal jeg på gratis fotballkamp, takket være at jeg vant billetter med SAS Braathens. Så da sparte de meg for 120 kr (Siden jeg vant 2 billetter) Konkuransen gikk per web, der man skulle sparke ballen på et spill. Var nok endel gratis billetter der ja. SAS Braathens, hovedsponsor NM-cup!!

Old 11-05-2005, 10:30   #8
ENGM RAMP
ScanFlyer Rusty

God onsdags formiddag får vel jeg si :

Godt å sove ut litt før man skal på senvakt + nattevakt, da blir lissom dagen i morgen litt lettere......

Får sitte og se opp på de 2 hersens blanke skinnende 744'ene til Hirihito'en makan til maskiner....

Ha en stråååålende dag alle...

Og CK, takk for bistand i går :smokin
Old 11-05-2005, 10:48   #9
LCH78
www.lch78.net

LCH78's Avatar

og skal man fra Vadsø til Tromsø så går det første flyet 0528 og neste 0603, så ikke kom å si at 0620 er tidlig

CK: ja det er det
Mine Bilder på Airliners.net
=====================
Upcoming:
LCH78 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2005, 10:49   #10
CK
ScanFlyer Mile High Club

CK's Avatar

Quote:
Originally posted by LCH78
CK: ja det er det
Takk!! Ingen av naboenes nett var sterke nok til at jeg kune snike meg inn på dem. Nå skal jeg hjem og fikse nettet mitt - og stenge det for de andre kjipe naboene!!!

VOLARE NECESSE EST
CK is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2005, 11:52   #11
TigerBlack
ScanFlyer ettellerannet..

TigerBlack's Avatar

God formiddag fra FBU

Pent vær,men det hoper seg opp med skyer utafor her ser jeg så det kan jo bli litt dunder og brak iløpet av dagen

Akkurat nå sitter jeg å venter på at en skal bli ferdig med å bestille.. for ho kan pokkern meg ikke finne seg i å betale de som det koster å ta det via oss på telefone.. *ARGH*

velvel. jobb fram til 1800 idag, så her er det bare å være tolmodig

Bedre dag ønskes

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules