![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Reisekamerat T kom hjem fra Berlin i dag og kunne fortelle at da han forsøkte å sjekke inn hos Lufthansas Senator innsjekk, ble han videresendt til egen innsjekk som et selskap ved navn Acciona (eller noe som ligner) stod for.
Er det noen som vet om dette bare gjelder i Berlin, eller om SAS har sagt opp sin handlingavtale med LH i Tyskland i sin helhet? Han hadde blitt fortalt at denne endringen skjedde 1 desember. Noen som vet noe og som vil dele med oss? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Det er nok kun Berlin. Hvis du sjekker webcheck-in ser du det er linket til LH Check-in for Tyskland unntatt Berlin. Lurer forøvrig på om det var GlobeGround Berlin som hadde kontrakten før 1. desember ... ikke LH.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Litt merkelig at de ikke har en felles kontrakt for handling i Tyskland da? BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Det kan godt være - jeg hadde GG-Berlin som kunde før, og det satt noe i bakhodet, men det er godt mulig jeg husker feil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Etter det jeg kjenner LH har ikke egen handling på TXL, de benytter GlobeGround.
GlobeGround går der i mot i LH uniformer, og de handlet SAS da jeg selv var i Berlin for ikke mange månedene siden. I følge dette kartet: http://www.tuitam.pl/images/lotniska...i/txl_plan.pdf er følgende handlingagenter å finne på TXL: -Acciona -AHS -Checkpoint B Jet Service -GlobeGround -MAS Manage Airport Services -TAH Tegel Aircraft Handling LH, BA og Swissport har egne bagasjeservice-kontorer. EDIT: Kan godt hende at SAS har byttet siden jeg var der i slutten av august. Last edited by LN-RRA; 15-12-2009 at 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Ach zo .. da var nok det oppklart, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spørsmål om SAS Plus, endring og married segments | chrisljo | Reiseforum | 2 | 23-01-2014 22:01 |
SAS Plus - endring av billett? | Twin Otter | Reiseforum | 2 | 29-06-2013 00:50 |
Nytt groundhandling-selskap på ARN | RIBRO | Flyforum | 0 | 15-02-2013 10:39 |
Gebyr for endring av SAS billetter | nick5000 | Reiseforum | 2 | 30-11-2012 11:17 |