Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 09-11-2009, 20:57   #1
Trent600
ScanFlyer Silver

Swiss Hvilken straff/reaksjon for å lage kvalm under en flyreise?

Skulle fly Swiss (Y) fra Zürich til Hong Kong i forrige uke og allerede når vi boardet så la jeg merke til en meget lystig norsk dame rundt 40-50. Jeg satt på vindusplass og hun satt på midtsete på firesetern to rader bak meg, men selv med høretelefoner hørte jeg henne meget godt. Rødvin ble bestilt to og to når det var mulighet for det (og etterhvert konjakk) og lydnivået ble ikke lavere. Flyet gikk kl. 2300 fra Zürich, så etter maten ble kabinen dimmet og folk la seg til å sove. Kvinnfolket fortsatte å le og prate høylytt med seg selv og en kinesisk jente ved siden av ringte til slutt på kabinpersonalet, de kom så og ba henne roe seg. Minutter etter startet det igjen, kineseren reiste seg opp og sto i midtgangen i 20 min før hun igjen ringte på kabinpersonalet. Det samme gjentok seg en tre-fire ganger til, stadig med strammere tone fra personalet (og fler og fler av de kom for hver gang). Til slutt tok de henne med til galley og hun kom så tilbake og satte seg ned, men begynte igjen. Klokken var nå over 0300 og flere kinesere var på beina (i følge til denne ene stakkaren som hadde vår venn ved sin side). En annen mann prøvde å si fra, men da ble det munnhuggeri hvor hun kom med f*** off osv. Personalet kom nå igjen, og da ble det relativt høylytt krangling med en del "shut up" osv. fra hennes side. Det fortsatte litt til, men i fire-fem tiden sovnet hun og når hun våknet var hun i godt humør, men relativt rolig.

Kabinpersonalet behandlet henne helt normalt resten av turen, men i det jeg går ut av flyet står det fire-fem politifolk der og når hun kommer ut litt bak meg sier en av personalet "there she is" og en politimann drar henne til siden.

Det jeg lurer på er hva som kan ha ventet henne hos polititet. Er det bare klask på lanken og muligens en kansellert returbillett, eller?
Trent600 is offline   Reply With Quote

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules