![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jeg vet ikke om dette har vaert oppe her inne tidligere, men jeg hopper ut i det likevel.
Oslo er presentert i siste nummer av Swiss Magazine (07/08) med ikke mindre enn 22 sider samt forste siden. Her er noe av det som stod der. http://www.swiss.com/web/EN/services...guide_oslo.pdf
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Så den da jeg fløy med dem i Juni. De har klart å få med seg endel godbiter (som f.eks Lorry og Lompa), men ikke F... om jeg hadde giddet å bo ved Børsparken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Rimelig kjedelige tips her, ja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Leste det selv under en tur til Zürich, og synes Oslo blir presentert på en veldig bra måte.
At tipsene kanskje er noe mainstream er vel bare en bekreftelse på at slike tips generelt er kjedelige, uansett hvilken by det er snakk om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Enig. Presentasjonen er bra, og det er fine bilder. Men som du sier - tipsene i slike magasiner er alltid de "samme", uansett by. Lufthansa hadde for øvrig en fin Oslo-reportasje i juni 2008, med Oslo som hovedoppslag og forsidebilde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Miami-Oslo i Swiss C | joamykle | TripReports | 5 | 04-06-2013 23:29 |
Oslo-Sofia med Swiss i Economy | Boeing_fan | TripReports | 11 | 07-07-2010 01:38 |
CO ranked No. 1 by Fortune Magazine | Dag Johnsen | Flyforum | 1 | 03-03-2009 13:26 |
Torslanda + Scanair Magazine | HansJ | Flyhistorisk forum | 12 | 07-09-2007 07:40 |