![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg skal til Berlin, jeg får forslag om en felles billett med SK til OSL og Air Berlin videre. Vil bagasjen bli sjekket helt frem, eller må jeg sjekke inn på nytt på OSL?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvem er det du booker gjennom da?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så lenge du booker gjennomgående reise på en billett så skal det være slik at bagasjen blir sjekket helt frem.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Njaaa, ikke nødvendigvis - er det samme billettdokument? Via har ihvertfall tidligere booket DY-segmenter tilsynelatende gjennomgående med SAS/WF - uten at bagen sjekkes thru av den grunn....
Har AirBerlin interline-avtaler??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Air Berlin har interlinte-avtaler ja, så skal være mulig og sjekke bagasjen hele veien så lenge det er en sammenhengende billett
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har fått reisedokumentet. Alt er på én PNR, men WF/SK er på ett billettnummer, AB er på et annet. Skal det likevel fungere med sammenhengende innsjekk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ser at Widerøe selger billetter med kombinasjon airBaltic og Air Berlin, bl.a. på ruten Riga-Oslo. Man kan fly Riga-Berlin-Oslo relativt billig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Javel? Artig.
Og jeg som reiste med airBaltic Berlin-Riga-Oslo for å få det billig... ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
SAS har interline avtale med AB.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Berlin starter Berlin - Bukarest og Sofia | Boeing_fan | Flyforum | 19 | 15-12-2012 12:30 |
Etihad, Air Berlin, og Air France/KLM med samarbeid | Someone | Flyforum | 3 | 22-10-2012 22:52 |
Air Berlin, i form av Niki, til Berlin | Someone | TripReports | 7 | 19-04-2012 22:39 |
SAS og Egypt Air i code-share samarbeid | FlightDeck | Flyforum | 4 | 13-12-2010 14:07 |
Til Berlin med Air Berlin, DUS-TXL-CGN | WF-380 | TripReports | 14 | 13-04-2009 16:26 |