![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Prøver å booke en reise med SK fra SVG til OSL... og får følgende bilde (se under). Det samme skjer når jeg prøver fra www.sas.se.
EDIT: Ser bildet ble så lite at det er nesten uleselig.. Poenget er at internettsiden viser at det ikke går fly mellom SVG og OSL i perioden 9/5-13/5... Last edited by SpotOn; 07-05-2009 at 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Prøv wideroe.no du, den siden virker alltid og viser også tilgjengelige flighter mellom OSL og SVG - dagens reklame
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tragisk at SAS i alle år har slitt med sine internettsider og har slike gode ressurser i Mosjøen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser det har vært driftsproblemer på SAS' webbooking idag, så det var nok årsaken. Det skulle være OK nå. Får ihvertfall opp flighter.
Men det er sløvt at man ikke kan sette inn en feilmelding ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS har jo en annen løsning som de bruker stadig vekk, særlig når det er ekstra stor trafikk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Problemet som rapporteres her opp er noe jeg har opplevd en rekke ganger på SAS sine sider. I en periode ble jeg litt bekymret for at de hadde lagt ned alle avgangene mellom Tromsø og Oslo, men det viste seg at det heldigvis ikke var tilfellet.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Selv en innbarket SAS-kropp som meg henvender meg ofter til Wideroes som første valg enn SAS.ditten og datt.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det går ikke så bra for Skywork heller | RJon | Flyforum | 4 | 13-03-2018 22:10 |
Ikke rart der er smørkrise | krølle | Småprat | 2 | 10-09-2012 16:25 |
Ikke rart det går bra... | EB | Flyforum | 10 | 28-09-2007 12:41 |
Ikke så underligt det går galt med NW | Guest | Flyforum | 5 | 06-12-2005 08:56 |
Litt OT: Er det rart det er krig i verden? | Falcon | Flyforum | 19 | 31-01-2005 21:03 |