![]() |
|
![]() |
#1 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
Hei,
Har jo hele mitt lange liv (17 ![]() Og jeg har planer om å ta CPL/ATPL etter VGS. Kanskje ikke med en gang, men ved et par års tid etterpå. Men jeg tenkte litt på dette med jobbsøking i flyselskapene. Hva er det de egentlig ser på når de vurderer CV'en din? Er det skolegang som er alfa/omega eller er det vandel og arbeidserfaring? ![]() Takker for alle mulige svar her.
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2006
Location: home
Posts: 495
|
![]()
Timer, erfaring og kontakter.
Så enkelt er det bare ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
Så hvis du ligger sånn midt på treet på VGS *plystre* , så er det faktisk håp?
![]() Kontakter, hva mener du med det?
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2006
Location: home
Posts: 495
|
![]()
Etter hva jeg har erfart så vier de ikke så mye interesse til hvordan du gjorde det på vgs nei, så lenge du har godkjent vitnemål.
Med kontakter mener jeg hvem du kjenner, det hjelper som ofte en lang vei. Ikke nødvendigvis med å få jobben, men blir iallefall ikke noe vanskeligere å få seg et intervju iallefall ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2007
Posts: 253
|
![]()
"Rett sted til rett tid", med sertifikater i hånden, så får du jobb før du vet ordet av det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]() Quote:
![]()
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
All utdanning etter videregående opplæring, er jo alltid mye mer interessant og dekkende - og vil sånn sett ha større betydning uansett hva slags jobb en måtte søke. Videregående blir i dag sett på som en selvfølge og vil i veldig mange sammenhenger ikke være en tilstrekkelig utdanning om man ønsker å gjøre noe annet enn rutinearbeid. Om noen år blir videregående sikkert obligatorisk, på linje med grunnskolen. Utfordringen er at 99 prosent begynner på videregående samtidig som ca. 30 prosent faller fra.
Last edited by FlightDeck; 15-01-2009 at 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
Glad for at jeg har påbegynt PPL i såpass ung alder da, hvis timer og erfaring er å foretrekke.
![]() Takker for svar alle sammen! Er det noe mer å legge til som ikke er blitt nevnt, så blir jeg veldig glad for det og.
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Heathrow og fremtiden | Vede | Flyforum | 1 | 27-09-2010 20:10 |
Søking etter bildedata | VC-10 | Bilder & foto | 0 | 29-11-2009 18:06 |
Fremtiden for 100LL | Speedbird | Flyteknisk forum | 4 | 05-06-2009 22:48 |
Fremtiden er ..... | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-08-2005 20:36 |