![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ny dag, nye muligheter
![]() Så er det bare en drøy time igjen av nattevakt nr 2, vinden uler i tårnkonstruksjonen, det er mørkt, vinter, og jeg vil hjem og sove litt ![]() Dagen i dag bringer litt mere bremsemekking på bilen, samt diverse andre ting jeg bare har utsatt i evigheter ![]() ![]() Ha en strålende dag folkens!
![]() |
#2 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Helsinki
Ny dag med Altèa står for døren. Et spennende system, men som også utfordrer oss med ny og spennende tankegang. Og foreløpig så like jeg det godt. På tide å hoppe i dusjen før man tar beina fatt og går til AY HQ. En deilig tur på ca 20 minutter, ganske så oppfriskende på morningnen. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Zzzzzzzz!!!!
Det ble kanskje hakket flere timer søvn inatt enn forrige, uten at det merkes nevneverdig! Tar helgen 1430... Yey! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Strålende torsdag! Om en liten stund skal jeg spasere til jobben - trenger absolutt ikke bil når ettermiddagen og kvelden skal tilbringes hos min venn Gino Valente. Ha en flott torsdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Siden det var lønningspils igår så står bilen på jobben hvilket betyr jeg må haike med fattern til byen også fortsette med T-banen derifra. Bortsett fra jobb er det ingen planer for dagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk! Snart helg, merkes på en gammel skrott gitt
![]() Kaffen står på pulten og forum skal skumleses før det blir jobbing. Har en god del som må gjøres unna i dag, men det positive blir iallefall at dagen går fort unna. Ha en fin dag! ![]()
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra Bergen. Det ser ut til å bli en fuktig dag. Her er detbare en ting på planen: mer administrasjon, papirer og rydding etter 4 ukers fravære. I tillegg måtte bilen til vetrinæren i går, og de hadde tilfeldigvis akkurat rett del liggende så den var klar for henting nå i morgentimene, og den er tydelig utenfor garanti nå så da er det på tide å se seg om etter ny bil...
I tillegg ser de tjo ut at ingen har funnet noe besynderlig gale med oppgraderingen, så da kan det jo se ut som det har gått bortimot smertefritt. Ikke noe er bedre enn det. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon alle saman!
Back in trønderland, og her var det masse regn, etter at det er komt masse snø = sørpe. Eg er innandørs, så dette "årner sei" ![]() Ha ein tørr dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvor blir det av snøen?? Ble vekket svært tidlig av at mesta startet å grave rett utenfor husvinduet mitt, så kanskje de gir seg hvis det kommer en meter snø
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra t-banen. Idag er det bare 110% belegg så det betyr sitteplasser til de fleste ombord
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Gårsdagen Hansa juleøl, Hansa pils og ikke minst Limfjord-porter (nydelig "lakris"-drikke!) merkes fortsatt litt i kroppen. Men så får man slappe av når man kommer hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
DonRuud, snøen er her oppe hos oss!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Morgen fra Oslo. temperaturen sier 5+ grader nå på morningen! Lite som skal skje idag, Tbanen til jobb tar helg 1600 i dag..hurra!
Vært noen nattevakter i det siste, nå i dag står Munch Museet for tur, ikke akkurat en morsom jobb å være der, men tror det skal gå greit, er nok å annet forefallende arbeid som må gjøres! Ha en flott dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Haugesund. 7-8 grader, mørkt, vindfullt og surt her. Siste arbeidsdag før en (velfortjent?) ferie
![]() Ha en flott dag videre folkens
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
Det blåser friskt her over i sørvest i morgentimene. Det er slikt man blir våken av når man stikker nesa utendørs. En interessant arbeidsdag står før døren , det er bare å hive seg rundt her og gå igang med strategisk viktige diskusjoner i prosjektet. I ettermiddag / kveld må det trimmes litt for å holde vinterfettet i sjakk. Ha en god dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uppsala önskar god morgon!
Fortfarande ont i ryggen efter gårdagen men nu kan jag i alla fall stå upp utan att det gör ont. Dagen blir att ligga på soffan och skriva lite på en inlämningsuppgift med deadline 23:59 i morgon kväll. 6 grader ute och snön smälter bort ganska så fort. Ha en bättre dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra sentrum. Her skal database og systemer atter få gjennomgå endringer og tester. Og så er det snart helg
![]() Ha en flott dag i nord og sør, øst og vest, høyt og lavt, ute og inne!
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Gardermoen.
Sitter her og venter på at SAS skal bringe meg til KRS etter en tur / retur med Color Fantasy til Jägermeisterens hjemland. Opplevde i dag i sikkerhetskontrollen at fyren som gikk før meg gjennom ikke ble kontrollert selv om det pep på han fordi de 2 vekterne som stod der hadde hver sin passasjer å kontrollere. Heller ingen som så etter om det pep da jeg gikk gjennom. Så den kontrollen de hadde var sterk mangelfull! I kveld skal det bli deilig med en TV kveld i sofaen. Hellstrøm rydder opp, Torsdagsklubben og Las Vegas er kveldens favoritter her i gården. Snart er det fredag, folks! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen alle sammen, Sarpsborg kaller.
Her er det for tiden overskyet vær, men SA, kaffen og røyken er klar. Skal bruke dagen til å skrive ferdig de siste ordrebekreftelsene, hvis de klarer å beholde strøm og internett her. Når jeg blir ferdig, kan jeg si at det er helg. Da venter husryddingen og samboeren:-) Blir godt med helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 11 | 19-09-2015 16:49 |
God tirsdag morgen folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 10 | 18-08-2015 20:38 |