![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tok en tur forbi Flesland på vei fra jobb i kveld, for å se om det stod noe fly der i forbindelse med Brann sin kamp mot Marseille.
Ved siden av et SAs fly stod det en MD-80, nemlig YR-MOS. Kan denne ha noe med dette fotball-laget å gjøre ? Jet Tran Air eller hva det kalles .... -Hadde uansett vært kjekt hadde noen kunne komme med litt info når slike skulle dukke opp... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
YR-MDS skal være reg'en, også kjent som en viss N818US som var innom på Sola for noen år siden. CIA-fly sa en Helgesen m og eg fikk masse penger for bildet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Dere trenger ikke nevne vær gang at dere savner spotter alerts av sjeldne fly som kommer til BGO. Viss noen hadde visst det så hadde de kanskje komt med det. Jeg vet ikke om noen på dette forumet som jobber på BGO. Det er jo en grunn til at det nesten aldri kommer noen info om fly på BGO. Og nesten alle bildene feks. leorim fanger opp av sjeldne fly på Sola finnes det IKKE info om her på scanair.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Er ikke bare å kjøre oppom liksom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette flyet fløy supportere opp til Brannkampen i kveld.
Flott maskin! Var og så på den i ettermiddag da jeg kom inn fra OSL! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Nå blir det totalt OT her. Moderatorene får gi meg en smekk viss det blir for drøyt.
![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Når man vet at det er fotballkamp på gang, hvorfor ikke undersøke på egenhånd, høre på forumet om det er noen som vet, være litt kreativ. De som er "vant" til mye Champions League besøk oppe i Bartebyen spør og graver jo stadig vekk om hva som kan dukke opp. Det funker som regel mye bedre enn å syte i etterkant, og forvente at andre skal se det som sitt ansvar å varsle uoppfordret. Last edited by LN-EIR; 14-08-2008 at 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Denne tråden var nok ikke ment som sutring, men heller bare for å vise at det hadde vært et flott fly på Flesland idag.
Syns det er lite nødvendig å klage på denne posten. Syns det var flott dokumentert av deg jeg Jan Einar, bra jobbet. Mvh Aleksander |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
N818US var riktig nok også innom SVG .. http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=47014 .. men gikk til MNG i Tyrkia - og er nå tydeligvis tilbake hos sine eiere i Romania. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Det var enten den ene eller den andre , begge to var innom ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg kan ikke FATTE og BEGRIPE at det skal sytes sånn hver gang det dukker opp noe som INEGN har fått tips om!! Se det som positivt når noen som jobber på en flyplass og oppdager noe spennende forteller om det, og ikke syt som en liten unge om INGEN forrteller noe. Det er faktisk ikke spotter-alerts som folk skal drive med på jobben - de skal jobbe og holde flyene gående (om folk jobber i tårnet, i handling eller i charter eller whatever), og om de har tid og lyst er det fint med en liten spotter-alert.
SKJERPINGS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Det var også en Gulfstream på BGO i går - og en haug med 737er
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
... og jeg tror det blir flere 737-er i dag! Men når det er sagt, så har jo BGO-ere vært utrolig heldige hva gjelder materiell denne sommeren. SAS har fløyet med A340, JAL med 747-400, Icelandair med 757-200 og airBaltic med 757-200. I tillegg er Lufthansa på plass med CRJ-maskiner til Hamburg og Frankfurt, bare for å nevne noe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sytingen og klagingen orker jeg ikke en gang kommentere, men denne MD80'en, LN-MOW, kan dette være en av de MD'ene som har det siste stage 4 hush-kit'ene, og som har en liiiiten winglet for å redusere forbruket enda litt mere?
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Svarer selv jeg
![]() http://www.airliners.net/photo/Jetra...-81/1371997/M/ Så ja, det er den ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Er det noen som har hørt Superkua in action, og som kan uttale seg om hvor stor støydempingseffekten er sett ift en ordinær MD80?
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skjelden gjest på OSL KC10 | jameson82 | Bilder & foto | 8 | 04-05-2017 18:26 |
Skjelden gjest på BGO.... Aeroflot med IL-76 | G-COLE | Flyforum | 4 | 01-04-2008 11:47 |
Skjelden gjest på BGO, pluss Cimber Air | G-COLE | Flyforum | 5 | 04-05-2006 16:53 |
Skjelden fugl på BGO | G-COLE | Flyforum | 4 | 01-09-2005 08:46 |
Skjelden fugl på ENGM | BEF | Flyforum | 8 | 31-01-2005 22:41 |