![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad morgen fra Asker. Solen har tittet frem og familien sover fremdeles. I dag blir det number-crunching og jammen skal jeg sette av en time ute i hagen med web-analyse-boken som har ligget og støvet ned på pulten siden den kom fra Amazon. Men, før det blir det en tur inn til hovedstaen for å møte en bank som er noen skikkelige blodsugere - nemlig denne. Som, til tross for at de er blodsugere, jeg oppfordrer alle som har mulighet til å bli innskytere i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Mosjøen. Har akkurat hacket og resatt naboens router for aa kunne komme meg paa nett - heldigvis hadde han daarlig sikring ...
Det regner,men heldigvis trenger jeg bare aa krysse gaten for aa komme meg paa kontoret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra en buss på vei til Forus og jobb! Ble en litt lenger morgen i dag som egentlig var litt deilig. Ingen møter og ingen spesifikke arbeidsoppgaver i dag, bare ad hoc arbeidsoppgaver. Håper ikke det blir mange av de
![]() Dette blir siste arbeidsdag før det blir ferie og hyttebygging i 10 dager. Ha en fortreffelig dag forumister ![]()
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Snarøya
![]() Sola kikker inn vinduet på kontoret her, og det ser ut til å bli rett så fin ein dag ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Da var man tilbake på jobb, og nå er det ikke feriedager i sikte før i slutten av august... Men utepils i Brugata etter jobb er også en slags ferie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Guten morgen!
Her i bunker'n er alt som før, 30 fly på 1t30min og ett baggasjehåndteringssystem (wow, langt ord!) som takler ca 50% av faktisk antall bag. Blitt endel sen bag ut til gate.. idag og! ![]() Ellers, flott vær over Romerike - lettskyet og pr. nu 16 grader. Ikveld går turen til vennetreff på Hønefoss med middag og kino - satser på at været holder seg! Om 7t er det helg!! ![]()
![]() |
#8 |
at your service!
|
![]()
I Ørsta er det listesnikring som står på programmet, men når det er ferdig er det oppussinga gjort!
![]()
![]() |
#9 | |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Her er det gråååått og kaldt * BRRRR* . Nå bør det bli fint til helga ellers.......skal det pinadø bli storbråk..... ![]() Jeg er sliten, jobbet 20 timer overtid tilsammen man,tirs og ons.... Urgh.... Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo! Nok en dag på jobb i mediaverden
![]() Ha en fin dag forumister!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her er det sol og varmt. Om ti minutter settes kursen mot Brevik og så skal jeg ut og seile en uke. Det blir chill! Ha en fin uke forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Solen skinner over Nærsnes, og etter lunsj blir det avreise med cab'en retning Brandbu.
En uke med ferie og en flytur allerede i juli. Tre turer til står for tur i løpet av måneden, dvs. fire turer på tre uker. Det kan ikke scheduleres tettere. I august blir det fem eller seks turer og blocktid på opp mot 1000 timer. Men nå er det gressklipping først! Ha en fin dag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Oslo. Er litt trang i nøtta etter at det som skulle være en pils etter jobben med kollegaer utartet seg.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Helsinki & Hotel Kämp! It's good to be back - godt skal man bo nr man er på bilferie...
![]() Natten ble tilbrakt på Silja Line fra Stockholm, og i morgen bærer det rett nordover med bilen på toget. Vi har kjørt gjennom 11 norske fylker, et utall ulike norske kommuner (den lange veien langs kysten), på tvers av Sverige fra Strömstad til Stockholm, og er nå i HEL. 3400 km er klokket på GPS'en så langt, og det blir vel 5-600 km til før vi er hjemme igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag! Sola skinner her på Grefsen, barna sover ennå, så da får jeg litt fred foran PC´en.
Det blir nok et par økter med bading på Frysja, kanskje en tur til Lars på Strømmen, hvem vet. Og imorgen reiser barna hjem til Halden. Ha en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag! Siste dag på jobb før det blir SK/JK til SVQ i morgen. Skal ned å dømme en turnering http://www.ejc2008.com/ i den sørspanske varmen. Kjøpte to bokser Maxim i går som jeg håper hjelper på hydreringen.
Ellers rolig på jobben i øyeblikket, men det ligger en sak og "truer" som kan bli litt komplisert. Vi får se hva som skjer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Her på solkysten skinner som vanlig solen. Har en rolig dag med hjemmekontor. Da var flybillettene til London helgen 26.okt i boks også. Har billett til Wembley den helgen for kampen San Diego Chargers-New Orleans Saints, så det blir knall!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hickok, da kanskje vi sees på Wembley. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du som skal dømme Einar?
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nei, det blir NFL-dommere. Dette er en seriekamp, så vi som ikke er det kan bare drømme. Men jeg var på kampen i fjor som dommerassistent (funksjonær). Fin måte å se kampen gratis på fra nære hold.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |