![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da har jeg fått litt orden på bildene fra USA, og presenterer noen her i del 2!
Denne fløy jeg Charlottesville - Dulles - artig liten krabat: ![]() I Washington fikk jeg se B767-300 fra Ethiopian. Det er antageligvis et sjeldent syn utenfor Ethiopia. Den ene skulle på dagens ruteflyvning, mens den som gikk først var charter: ![]() Tre anonyme B767 stod på rampen på IAD. Aner ikke hvem de tilhører, men siden de var samlet i denne byen, er det vel ikke helt umulig at de tilhører en mer eller mindre offentlig organisasjon: ![]() Denne maskinen fra United var ikke særlig presentabel: ![]() Denne fløy jeg med til JFK!: ![]() TACA A320: ![]() Så har vi forflyttet oss til Newark. Også -500 maskiner kler winglets: ![]() Det gjør også -900ER. Første gangs syn for meg. Synd ikke CO har flydd -400 modellen. I så fall ville jeg hatt bilde av alle fra -100 og oppover: ![]() Alaska er langt unna NY: ![]() Enda en nydelig fugl me winglets. Denne nye trenden gjør at det blir mye nytt festet til brikken: ![]() Jeg er litt usikker på om jeg synes "nye" AZ tar seg bedre ut enn gamle: ![]() Jet Airways har spredd seg til mange steder, også EWR: ![]() Så avslutter vi med to DHC8-400 fra EWR - Porter og Continental: ![]() ![]() Tilbake til Europa og LHR, med den store til Singapore etter en grei tur med Virgins A340-600: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
1966 .... bilder fra USA | LN-MOW | Flyhistorisk forum | 14 | 26-03-2015 09:23 |
Noen bilder fra flyging i USA! | DABDAB | Bilder & foto | 3 | 27-09-2011 14:55 |
Noen bilder fra USA | SK931 | Flyforum | 1 | 09-11-2006 19:51 |
Noen bilder fra USA | OMW | TripReports | 5 | 22-03-2005 06:34 |