![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Sidder nu i Nice og venter på min bedre halvdel der skal komme fra CPH med NB525. I CPH ser det ud til at den er udsat til kl. 20.55 men på Sterlings hjemmeside er der ingen information om dette.
Er der nogen der kan se hvilket individ der flyver denne og hvad den ellers har fløjet idag? Er der nogle der kender Sterlings regler for forsinkelser? Nu ankommer hun så sent til lufthavnen i NCE at der ikke længere kører busser og må tage taxa til 30 euro. Hvad er Sterlings normale procedurer for dette på så store forsinkelse. Ved godt at man som udgangspunkt ikke har ret til noget som helst, men derfor kunne der jo godt være at Sterling adskiller sig lidt fra Ryanair og de andre. Kedelig forsinkelse - det havde været hurtigere at rejse via FRA som også blev overvejet, men Sterlings afgangstid passe bedst - ihvertfald ift. schedule ![]()
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sterling dekker nok ikke noen utover å få vedkommende til flyplassen i NCE.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Konen har lige talt med Sterling. Det de vil tilbyde var en voucher til mad på 150 kr. Ingen refusion eller taxa.
Efter lang tids diskution lykkedes det at få dem til at acceptere at man kan afbestille billetten 2 timer før afgang mod et gebyr. I første omgang ville de ikke acceptere dette da flyet er sat op til at flyve 1625 og der ikke er to timer til dette. Nu kan man jo som passager ikke gøre for at Sterling ikke har tænkt sig at flyve før 2055 og det er der jo masser af tid til. Enden på det blev altså at det kostede 275 kr i gebyr at afbestille fordi Sterling har problemer med at overholde det de lover. Nu rejser hun via MUC istedet med LH - og lander i NCE to timer før NB. De nåede da heldigvis at hente en voucher på 150 kr så det kan da dække lidt af Sterling gebyr-indkrævning ;-) Fair nok at der er forsinkelser - det kan ske for alle, men det er godtnok dårlig service at man skal betale Sterling for selv at finde alternative ruter når de ikke kan overholde tidsplanen :-( "Længe leve" no-frills :-)
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
no frills = plenty of thrills! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |