![]() |
|
![]() |
#1 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Jeg har tenkt å skaffe meg en boks jeg kan bære med meg musikk i, men lurer fælt på hvilken spiller jeg skal kjøpe meg. Finalistene etter en innledende vurdering er Creative Zen Touch (20 Gb) og iPod (20 Gb), med mini-versjonene av begge spillere som aktuelle 'runner'ups'. Men kansje det er andre som kan gjøre tingene under minst like bra som de jeg har nevnt?
- Harddisk - Enkel filutveksling med pc - Bra lyd - Intuitivt brukergrensesnitt - Mulighet for trådløs tilkobling til bilstereo (FM-sender) - Gjerne innebygget radio I tillegg har jeg et naivt håp om å finne en spiller som gir mulighet for enkel back-up av minnekort fra digitalkamera (compact flash) uten å gå veien om pc. Vil gjerne slippe å kjøpe en XS-drive e.l. i tillegg. Mulighet for å se på bildene er ikke viktig. Mulighet for å se video er ikke relevant. Noen som har noen tips til en tvilende musikkelsker? |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor i Washington DC bør man bo? | robertaas | Reiseforum | 61 | 07-01-2017 05:44 |
Hvor bør man feire nyttårsaften? | MisterOlsen | Reiseforum | 17 | 22-06-2014 17:55 |
Hvor bør man bo på Réunion? | robertaas | Reiseforum | 0 | 06-03-2012 05:25 |
Hvor i Budapest bør man bo? | robertaas | Reiseforum | 18 | 23-02-2012 21:25 |
Putin: Aeroflot bør kjøpe russiske fly | Isbamse | Flyforum | 7 | 12-07-2010 22:12 |