![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi er godt inne i august og spørsmålet er da: Hva er sommerens dårligste agurk?
Hva med å legge inn linker til agurksaken du mener er sommerens dårligste, og så lager vi tilslutt en vote for å avgjøre hva som faktisk er den dårligste / mest unødvendige agurksaken fra flyenes flyvende virkeligheten denne sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Må vel være den vann- saken fra i går...?
Er enig i at det var smålig av SAS å nekte et barn et glass vann uten å måtte betale, men... å skrive om det i avisen er vel litt unødvendig? Trodde Aftenposten var litt mer restriktive på hva de skrev om, men tydeligvis ikke. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Vann-saken må være sommerens største agurk. Tenk for en journalist å sette seg ned foran Pc'en og faktisk skrive en sak om at noen måtte betale for vann på et fly. Den syntes jeg var for drøy, spesielt for Aftenposten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Denne tråden er vel sommerens agurk?
En ikke-tråd som omhandler ikke-saker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er kanskje riktig, men er vel brukt kanskje tusen poster i løpet av sommeren for å skikke ned på saker som ellers aldri ville blitt gitt en tanke. Derfor er det interessant å se hvordan flyfolket selv rangerer sommerens agurker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Mer agurker !!:wink
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
At en 9-åring ikke får vann om bord et fly er en agurk. Så den er helt klart en god kandidat. Men det forandrer ikke hovedtemaet i artikkleen - det er noe som skurrer når man skryter av service og ikke tilbyr gratis vann. Men vinklingen er selvsagt latterlig.
For øvrig er det mer vann i agurken enn i havet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg synes en del av disse oversatte sakene om bonuspoeng og oppgraderinger på amerikanske flyselskap burde ligge godt an her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke flyrelatert, men dette er definitivt en heftig agurk med stort oppslag på Vg.no..
Ikke marsvinbarbering slik det var i Mad i gamledager, men noe i nærheten: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=157629 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gjennom nesten 10 år som overvåker av nyhetsbildet i radio og tv har jeg en fravoritt. Den var fra en distriktssending på NRK Buskerud for et par år siden. Dette var TOPPOPPSLAG (!) på den lokale morgensendingen til NRK Buskerud.
Overskrift: "De kommunale blomsterbedene i Kongsberg får for lite vann" !! Dette toppoppslaget ble naturligvis fulgt opp med en reportasje fra Kongsberg og selvsagt med intervju av de ansvarlige. Jeg husker ikke om saken ble fulgt opp i senere sendinger... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ellers syns jeg denne tråden er helt herlig i disse avslappede ferietider!!! ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Denne ikke-flyrelaterte saken (som faktisk var hovedsak på VG-nett en periode),
synes jeg personlig tar kaka: Facebook falt ned: Tirsdag kveld var det umulig å logge seg på Facebook. Problemet varte i nesten halvannen time.... Nesten 1,5 time ja, er ikke rart det blir krise spør du meg!! ![]()
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 | |||
Ute på tur
|
![]() Quote:
Om du tar en søk på ordene "SAS" "forsvare" og/eller "hårsår" så skulle du få opp nok gammel historikk her til å underholde deg i flere dager. Vi har mange som gjerne er lurkere her (leser lenge, men aldri postet under egen ID) som er kjent med denne historikken når de begynner, men siden du er ny og poster det spørsmålet så antar jeg du ikke har lest forumet lenge heller... ![]() -A |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Mitt poeng er at enkelte på forumet tydligvis "ikke tåler" (kall det hva du vil) den minste kritikk av SAS og tydligvis har ett tilsvarende forhold til jornalister. Saken om at en jente som spør om ett glass vann på SAS og får nei er god jornalistikk. Dette fordi SAS påstar de har gjeninnført service og så sier de nei til ett glass vann. Hva slags service er det ? Og ellers, hadde du gitt de på Narvesen 3.500 kroner i døra for å sitte der ett par timer hadde du sikkert fått ett glass vann.
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Verdens dårligste forretningside | LN-MOW | Flyforum | 4 | 08-08-2019 20:59 |
Dårligste flymat | SNSK | Reiseforum | 3 | 16-06-2009 23:53 |
EU vil renske vekk «lurepriser» - Sommerens agurk? | sirpjalle | Flyforum | 5 | 12-07-2007 15:37 |
Verdens dårligste | EB | Flyforum | 11 | 27-10-2006 21:46 |