![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I dag ble jeg for første gang på veldig lang tid vekket av solen...og det før 07:30!!! Nå blir det en rolig morgen med kaffe, aviser og forum. Ha en bedre søndag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
Her var det ei lys vaken prinsesse som vekte pappa klokka 6
![]()
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
I KDAB(Daytona Beach) er det vel på tide å gå å legge seg... Ha en bedre søndag alle forumister... Værvarselet sier 23 grader... Ikke akkurat vinter temperaturer... Savner Norge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok Airways lounge i Phuket. En time til en ATR tar meg til Ko Samui. Av solen blir man brent, for oevrig...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja, Airbus Tero har helt rett .. av solen blir man brent, noe min vinterlys hud har fått merke på stranden i Jomtien i dag. Nå har det heldigvis startet å regne, men med 32 graders varme er ikke det noen fare.
Bagasjen har kommet fra BKK et døgn forsinket, og jeg er nå bare noen timer unna neste etappe på reisen som skal ta meg til Tokyo i natt. Ha en finfin søndag hvor dere nå måtte befinner dere på planeten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God søndag til alle ja, godt å høre at varmen fortsatt er tilstede i Thailand.
Reiser OSL- AMS-CPH-BKK-CNX i dag, framme i morgen ettermiddag lokal tid hvis alt går som det bør... ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Larkollen. Himmelen er lys og fin , men ikke klar. Og tempraturen har ikke helt klart å nå like høyder som dere i Thailand, men klager ikke. Det går tydelig mot vår
![]()
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
.. og her i Atlanta har sommertiden satt inn. Telefoner og andre ting har klart overgangen, men laptop'en min la for sikkerhets skyld paa en ekstra time ...
![]() Sol og fint .. guttungen har ekstra fotballkamp i ettermiddag, etter forrige helg som regnet bort. Spilte storkamp i gaar med en fenomenal omgang i maal og i tillegg tegnet seg paa scoringslisten da han spilte ute. Gutta vant 9-1 og jeg haaper motstanden blir litt bedre idag .. Bensinprisen er oppe i 2.50 per gallon igjen og oljeselskapene rapporterer rekordresultater. Andre enn jeg som ser sammenhengen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Solrik søndag fra NRT! | petter380 | Flyforum | 22 | 10-01-2016 22:30 |
En flott, solrik og kald søndag på ENGM | Hermann SF | Bilder & foto | 13 | 17-12-2010 12:59 |
Glad søndag morgen... | EB | Flyforum | 27 | 27-09-2009 21:49 |
Glad søndag morgen... | EB | Flyforum | 19 | 30-06-2008 22:10 |
Glad søndag morgen... | EB | Flyforum | 12 | 30-04-2006 23:11 |