![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,938
|
![]()
Margin på rett under 10% og et driftsoverskudd på €733 millioner i årets andre kvartal
Kapasitetsmessig er de på 92% av 2019 nivået De genererer bra med cash og gjelder stuper. Så skulle tro de har råd til å kjøpe et annet flyselskap hvis de vil…. https://www.airfranceklm.com/sites/d...%20release.pdf Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,938
|
![]()
Presentasjonen her:
https://www.airfranceklm.com/sites/d...esentation.pdf Air France har best margin. KLM litt bak. Tjener penger på maintenance. Går dårligere for Cargo, mens Transavia ikke tjener penger |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,938
|
![]()
De teamer nok en gang opp med Apollo (samme som styrer CH.11 skuta til SAS) for finansiering. Denne gangen er planen å hente €1,5 mrd gjennom bonusprogrammet Flying Blue
Ikke snakk om salg eller endring på eiersiden av selve programmet, men ved at de lager et eget selskap for 3. parts samarbeidspartnere hvor Apollo blir med og spytter inn penger https://www.flightglobal.com/airline...154339.article Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,938
|
![]()
Solid tredje kvartal for Air France-KLM, og bortimot alt områdene tjener penger og kan vise til gode marginer
Link til presentasjonen: https://www.airfranceklm.com/sites/d...esentation.pdf ![]() Og som jeg skrev i første posten her..... ![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,938
|
![]()
Da var året over for Air France-KLM. Driftresultat på €1.7 mrd, og en margin på 5.7%, så ikke like lønnsomme som Norwegian. Netto resultat etter skap p å€0.9 mrd er dog rekord for selskapet.
Transavai gikk såvidt i minus fpr året, mens Air France var såvidt mer lønnsomme en KLM, men marginer på henholdvis 5.9% og 5.4%. Gjelden ble redusert, og egenkapitalen er i pluss igjen, for første gang siden pandemien https://www.airfranceklm.com/sites/d...release_en.pdf Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mulig redningsplan for Air France /Air France-KLM | Beechdriver | Flyforum | 56 | 11-07-2024 10:15 |
American Airlines 2023 finanser | Someone | Flyforum | 6 | 30-01-2024 21:50 |
United 2023 finanser | Someone | Flyforum | 2 | 23-01-2024 11:40 |
Air France-KLM resultater 2023 | Someone | Flyforum | 1 | 06-05-2023 14:07 |
Air France-KLM kjøper 31% av Virgin, og Delta og China Eastern 10% av AF-KLM | Someone | Flyforum | 6 | 13-01-2020 10:27 |