![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe og vaffelkjeks sammen med forum og nyheter. Nå temperaturen kommer opp i over 25 blir det nok bading…om det blir i sjøen eller i Båntjern kommer an på om vi er kjørbare. Ha en forfriskende søndag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Go’ aften. Nettopp ute av hottub’en etter vanlig stunt-kjøring på I-20 og I-285. Hva gjør man ikke for å spare 20 minutter på kvelden .. Hodeputen lokker …..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra KL1322,
Etter et Sunnmørsopphold går turen til Hellas og Phancon, hvor man forhåpentligvis får klappe på noen gode gamle jagerfly. Ha en finfin søndag folkens ![]() Sent fra min SM-G781B via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trøtt morgen fra Sainte Maxime. Her setter vi oss straks i bilen for å rekke flyet hjem. Tror noen har skrubbet opp bilen, så det kan bli litt spennende å levere tilbake.
Trøøøøøtt Ha det bra
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen II, eller rettere sagt et Escobar-palass oppe i skråningen. 500 kvadrat på 5 pax burde holde mener jeg da det bare er 2 uker. Artig og glo ned på privatflyplassen til Cannes hvor det er ganske stor aktivitet. En større Falcon-type jet måtte avbryte to landinger i går grunnet to små propellfly som dukket opp på rullebanen.
I går var det nydelig middag i gode gamle Mougins og nå skal jeg med junior og handle inn til en massiv Mimosa-frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Planen er ut med båten for å legge oss ved en eller annen øy. Men gitt mangelen på vind så blir det nok mer motortøffing enn seiling. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Det tegner til å bli en varm dag her i dag. Ikke de store planene for dagen, bortsett fra at Molde - Brann naturligvis skal sees på fjernsynet i kveld.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Mye på planen: Joggetur som ender i båten, båttur med bading før vi må rekke toget til Bergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Ligger an til en god sommerdag når man kan ta morgenkaffen i skyggen. Er bare for lat til å gå ned for å jakte sol.
Satser på å få montert ferdig en garderobe i dag samt tømme et par flyttekasser pent inn i nevnte garderobe |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Lisboa. Var innom en musikkfestival i går. I dag venter et par museer iallfall.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra St.Tropez,
Lunch på L'Opera og lett avslapping. Ikke fullt så mye folk som vanlig på en søndag i ferien her i dag. Bading i senere på dagen i Les Issambres. Siste feriedagen før kursen settes nordover med 4704 i morgen. Ser 737 er satt inn på den flighten :-) Flott ! Ha en fortsatt fin søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hooya .. godt å være hjemme igjen, ja .. Valpen var synlig glad for å være tilbake i vanlig gjenge. Turfasilitetene der vi var i Augusta var ikke optimale ..
Allerede i gang med dagens gjøremål, helgevakta er ikke slutt før mandagen ringer inn i Norge. La freden senke seg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Solgangsbrisen kom tilslutt når vi skulle hjem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Ukas siste vakt går mot slutten og det har som forventet vært rolige dager. Typisk nok har været utendørs vært upåklagelig mens værmeldingen for de kommende tre fridagene ser heller labre ut. Det er lenge siden jeg har hatt et sterkere håp om at metrologene skal ta feil...
Ha en fortsatt fin søndag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 27-12-2020 16:46 |