![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra denne delen av Asker. Både excel og ekstern skjerm er sveivet i gang, og snart skal det Teames litt. Og ikke umulig det må løpes litt også, for å unngå helt husarrest følelse. Ellers fikk de snaket inn en kort snutt med en RAF VC-10 i første episode i sesong 4 av the Crown så jeg i går. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God Mandag fra det Sørlanske. Bytter hjemmekontor ut med full service hjemmekontor. Blir deilig med en miljøforandring.
Må alle få en fantastisk uke! Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God langt på dag fra spisestuen på Ris. Snart inn i den andre stuen for en lunsjdate med amnnen min. Blir det opphold så blir det definitivt en tur ut i marka i ettermiddag. Ha en bra start på uken der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God gjemmekontormandag.
Nok å gjøre i dag også, og jeg skvetter fortsatt av den rare lyden fra soverommet hver gang jeg skal printe noe, og glemmer at printeren står der inne. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Du store alpakka fra Gaustad og bortekontoret. Den første av bare to dager på bortekontor denne uken.
Lunchen er fortært og ja... ikke stort mer å si. Jo... vi er lei av Corona. Det er vi. Dritlei. Så lei at jeg er lei av å si det. Ha en fin en
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Sandnes. Har egentlig fri, men sjefen prøver å lokke meg til å ta ettermiddagsskiftet. Vi får se, vi får se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Eftan fra Kollen. Litt lapptopping etter en nydelig 12km tur bak i skogen her. Overraskende mange spreke på tur tross været og mandag.
Snart ned på Jacobs å handle da jeg har lovet "Centra-tapas" til dragen i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Winnie, Texas. Her skin sola allerede og morgenens første kaffekopp er unnagjort. Har et ærend downtown Houston klokken 11, og så fort det er unnagjort setter jeg snuten hjemover igjen. Så får vi se hvor langt jeg kommer før jeg stopper for natten.
Turen hit gikk greit, men litt snurt over å ha fulgt ‘kyst-interstaten’ I-10 hele veien fra Mobile uten å ha sett snurten av havet .. Nå frokost .. hotellfrokosten så litt tvilsom ut, så jeg tror jeg svinger bortom Waffle House. Ha en fin dag, enten det er hjemme, borte, på veien eller ved bassengkanten. Slenger med et bilde fra ATL i går. Endelig fikk jeg den, selv om plasseringen var dårlig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Og nevnte jeg at jeg HATER det nye Facebookdesignet? Pure søppel. Man kan endre tilbake for 48 timer hvis man er admin i en gruppe, men kun fra pc ... sånn til info her jeg sitter på ipad’en min og banner ..
Sent from my iPad using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Inn og ut av Houston uten å senke farten. Selv mandag morgen midt i rushtiden. Har vært sånn siden mars, sa de. Fikk fremskutt avtalen, så nå er jeg nesten ved statsgrensen på ei hjemover allerede. Så får vi se hvor jeg finner herberge i kveld eller om jeg kjører rett hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God kveld fra Bergen. Begynner å bli lei av å ikke kunne gjøre noe. Bare gå rundt å surre hjemme. Ser vel ikke ut til at det blir noen endring på det den nærmeste måneden i hvert fall. Ikke noe flyging heller denne uken. Kan til og med bli så ille som et par dager hjemmekontor. Det blir i så fall første gang siden mars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ha, ha MOW. Har selv kjørt INN i Houston uten å senke farten. Det var en utfordring for en Lillestrømguttt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag! | Fellowship | Flyforum | 11 | 10-12-2018 16:44 |