![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Ha en god fredag folkens - bare å nyte, noen timer på hjemme kontoret og deretter blir en tur med familien til EGON for spise litt mat i kveld.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvakstad. Barna er plassert i sine respektive institusjoner, roborocken jobber nede i første etasje, en espresso er i koppen og kvelds pizzadeig er satt til heving på kjølerommet. Så får vel jobbe litt også. Vurderer dog stikke inn til Asker sentrum for litt søt gjærbakst til lunsj. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra hjemmekontorert.. Solen presser seg gjennom tåken og femilien er sendt avgårde til litt i overkant høy Elvis på spelleren. Nå skal det snart spaseres 15 km til og fra kiropraktoren og noen Teams møter i hagen.
I kveld er det hjemme-date med Dragen hvor to store kanadiske Kollen-reker skal nytes med litt jappe-brus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God litt ut på dagen fra Ris. Hjemmekontorert en liten stund - nå på vei til Losby Gods for et lunsjmøte. Vi døren sjømat har fått inn hummer fra Danmark...kortreist i forhold til de litt lenger opp i veien her... Fredag er digg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God fredag fra det sørlandske!
Her skinner solen allerede og det ser ut til å bli en fin dag! Hjemmekontor i dag, og er allerede godt i gang med internettsurfingen! ;-) Har satt en flaske hvitvin i kjøleskapet i tilfelle jeg kommer til å gjøre det samme som @eb har gjort hele uka: Sprekke... Forhåpentligvis først etter lunsj.... Nuvel! Danmark blir rødt fra i natt, så det kan bli en stund til man får forsyninger igjen! Godt man har fått bunkret litt! God helg, folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Her i Skaun plasker det ned, men etter en periode med jobbing 16 timer i døgnet skal det nå bli èn uke ferie fra i ettermiddag!
Meget begrensede reisemuligheter, hadde egentlig fly til Dubai i morgen tidlig, men det ble byttet med noen dager på Alexandra i Stryn i stedet for. Sisite innspurt på jævelmaskinen (Les: EDB) nå, så hører jeg en iskald en roper fra kjøleskapet allerede. ![]() God helg folkens! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fre... eh, fridag herifra!
Sitter og kikker på en livestream fra en gitarbutikk fra en gitarsjappe i Oslo der Lars Håvard Haugen (han i Hellbillies) viser fram gitarer han skal selge. Skulle man gått for denne her, tro? https://www.vintagegitar.no/produkte...caster-blonde/ Ellers er planene for dagen å finne et hotell man har bestilt overnatting hos, og i morgen skal det visst VY'es. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Sally har passert, og eneste minne er et fallent tre og en diger gren. Får fyre opp motorsagen i morgen ...
Blir nok å sette pizzadeig her og. Familien har fått smaken for Papa MOW’s, så da er det ingen bønn. Akkurat som bikkjene som nå blir deppa hvis de ikke får Dad’s Famous Dogfood (tm). Deilig utetemperatur. En kaffekopp til, så blir det en kjapp tur på dynga. Deretter jobb før en firedagers langhelg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra bortekontoret. Da er det straks helg.
Koste meg litt på polet på Vindern i stad. En dame på ca 80+ stod foran meg i køen og poengterte at hun ville betale med SAS Eurobonus Mastercardet sitt for hun sparte på bonuspoeng. Det synes jeg var litt søtt. ![]() Nå får jeg snart begynne å følge med på trafikken så jeg kommer meg hjemover. Ha en fin en
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Purple Rain - det er hva vi har her i dag, selv Apple’s iOS14 har naa luftkvalitet i Weather Appen med fargekodene - misunner SudCaravelle muligheten for aa spasere 15km (men han faa beholde ryggen sin) - vi broet ut i gaar ettermiddag og kjoerte ut til Port Townsend for en altfor kort tur paa stranden, de firbente stortrivdes inn og ut av vannet - men dessverre ble luften daarligere og kun 25 minutter var allt vi klarte. Selv fuglene er sterkt beroert - normalt fyller jeg opp matfatet daglig, naa er det kun halvtomt etter en uke.
Men Bob Woodwards Rage er utmerket lesestoff naar en maa sitte innendoers.....(og jeg er mer redd for William Barr enn the Donald - er sikker paa at Dick Cheney er redd for Barr)
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God sen fredagsaften fra Sandvika. Turen gikk hit med bolaget rundt lunsjtider med greit belegg. Fikk oppgradert leiebil hos Avis til en Q5, så veldig fornøyd. Har med hele banden med avkom og vi har vert på noe besøk før vi innlosjere oss på hotell. Nå er en bedre middag inntatt, banden innlosjert på sine rom og far nyter en god spesial øl på Fellini før kursen settes mot køya.
Last edited by Ruby; 18-09-2020 at 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Å kjøre vene, det er straks helg; Fredag!! | Bergern | Flyforum | 13 | 17-02-2017 22:24 |
God Lørdag, det er helg og ut på tur! | LN-REF | Flyforum | 21 | 25-07-2010 23:56 |
Siden det er helg - nye spørsmål | LN-KOG | Flyforum | 32 | 30-05-2010 17:17 |
Er det ikke det ene, så er det det andre (A380 nytt) | CK | Flyforum | 4 | 03-12-2008 18:51 |
God Fredag og snart helg! | LN-MOW | Flyforum | 10 | 18-12-2004 13:09 |