![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. I dag går turen videre til andre siden av øya...til Siracusa. Men først ut på en liten morgentur med innlagt espresso. Gårsdagens timer på en strand frister til gjentakelse...så det blir nok et bad eller to i dag også. Ha en flott fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Heller ikke i dag så eldstemann noe poeng med å sove bort dagen, så her har vi alt spist frokost og et påkledd, ennå det er en time til barnehagen åpner. I dag blir det litt amputert hjemmekontorering før kursen setter mot Tjøme. Barnevakt er booket så kona og jeg kan få luftet oss litt i kveld.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hula i Bergen hvor vi i dag kan melde om nydelig vær. Knappe timen igjen her før turen går mot BGO og havregraut i SK-kafèn. Nå vanker det fri periode, det liker vi.
Nyt helgen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra strålende solskinn i Bærum, dette ser ut til å bli en god start på ferien. Må bare jobbe litt først, men der loves det både pizza og vaffel i dag så det blir bra. Fått gjort et solid innhogg i den halvannen uke gamle stabelen med flatpakkete møbler fra ikea også. Blir nok ferdig i løpet av sommeren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra en vindfull prærie. Kona hadde vel rett i at det var litt krampe å spise frokost ute når jeg måtte ha på bukse og genser. Indretjeneste godt igang. Så en tur på Sats. Et stikk i armen og litt kutting av håret står også på planen. Slitsomt å ha fri, ja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Vybuss mot Gøteborg. Må si dette er en behagelig måte å reise på. Betaler man litt ekstra for Plus billett får man singelsete. Verdt det. Raskere enn toget er det og. E6en er dog lite spennende .
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra Åndalsnes. Kan vi få en dag uten regn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
God Fredag fra hjemmekontoret
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra herlige Miami.. Våknet opp på en temmelig glorete suite på W Miami, Stordalen på steroider blandet med litt kvalitet.
Nå er det frokost ned de lokale i Brickell og ut og kjøre racerbåt senere. Snakkes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Palermo høres herlig ut! Ser at den italiensk-brasilanske topmodellen Isabeli Fontana feiret bursdagen sin på samme øya i går...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm. Palermo og Sicillia er noe.. Var der for ca. 10 år siden.. I går satt jeg å så på å komme til Catania og videre til Taormina neste juni 2020 med LH C. Var der sist i 1976.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei fra Faro.
Sovestol på intensive care avd var ikke fullt så behagelog, og det å våkne hver andre til tredje time for å bli bedt om å oversette fra Portugesisk-Engelsk til Norsk i halvdvale gir heller ikke noe luksusfølelse :P Men arvingen fikk flyttet fra IC til en vanlig avdeling og sovestolen her er litt bedre. Heller ikke hver dag at man får levert gjenglemt skittentøy i en biohazard merket pose! Får håpe at hun kan bli utskrevet om få dager. Kvikner til fort ![]() God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God dag fra MUC, der DY måtte tilbake til gate med hydrauliske problemer i formiddag. Virket ikke som kapteinen hadde noen tro på at de skulle klare å fixe kjerra i dag, så kjøpte ny, ikke refunderbar billett med Lufthansa (måtte til OSL i kveld og DY ombokker bare til seg selv, fikk kun tilbud om MUC-OSL med overnatting i Malaga
![]() ![]() https://www.riegele.de/de/biere/michaeli/michaeli/ Last edited by Eirik; 05-07-2019 at 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen, ja .. da var man igang med nok en 'arbeidsuke'. Hjemmekontoret blir holdt i aktivitet fram til søndag midnatt (norsk tid) før neste fridag.
Stabilisert seg på 22-33 grader her nå, og langtidsvarslet viser ingen bedring. men det er jo ikke så rart i juli .. Men har fersk kaffe i NW-koppen min og ferske selovlagede bakevarer, så livet er ikke så verst likevel. Heftig fyrverkeri i går kveld, og endte med en redd hund i sengen. De to andre enten ga beng eller kunne ikke høre .. alder kan være en velsignelse .. han pleide å bli helt fra seg. Nå løfter han knapt på hodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm. Deilig å være hjemme, tross alt. Bare se på TV om Universet og sånt og ta en øl.
Ha en fin en!!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag herfra. "Nettopp" kommet hjem fra en miniferie på The Hub og konsert med John Fogerty i Oslo Spektrum i går. Våknet og fikk sjekket ut såpass tidlig, at jeg nesten var hjemme før jeg normalt ville stått opp på en fridag. Så ja jeg meg nedpå litt, og det var de 6 timene.
Straks ut å fange litt middag samt sjekke behovet for å evt. få satt i gang en vaskemaskin og sånt smått begynne å pakke litt før utlandet kaller på søndag. Ha en god en ![]() Last edited by Martin; 05-07-2019 at 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan ikke dy meg:
"Musserende Øl" ??? ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm. Da var det helg og det er helt greit. Tre uker igjen å jobbe før hovedferien starter. Imidlertid klarer jeg ikke helt å holde meg på bakken, så i morgen er det kveldstur til Bergen, og Stockholm neste helg.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |