![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Et af de bedste var i Narita
Et af de værste var i Honolulu Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Reiste for det meste til mine 110 land før det var Internet og wi-fi på menyen og savnet det ikke.
Dog bra å ha en slik side å gå til, frustrende å sitte i timesvis på flyplass uten å kople til mens det klør i iPaden. Man er blit avhenging at Internett, ikke tvil. Skulle gjerne skrudd tiden tilbake noe hakk men det er fåfengt. Lurer på om man får mye junk og søppel hvis man kobler seg til på alt som er gratis? Hadde Boingo noen år for $10 i måneden og det funket på en måte, men var ikke imponert etter at dem slo fra seg Miami flyplassen. Kanskje tilbake nå..? Seilte mye på Bahamas for noen år siden og da måtte man på intenett for å sjekke email og værmelding hvis man lå for anker ved en øy med forbindelse. Kostet gjerne 4 kroner i minuttet og mere hvis man brukte roaming på ATT. Var bedre å hive smart telefonen i forpiggen og nyte solnedgangen med en rom og cola. Nå er man dog så avhenging man må på kur for å slippe unna..
![]() |
#4 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Personlig foretrekker jeg RTP's rom og cola variant på flyplassene også..!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
一期一会
|
![]()
One acronym to remember and use at Airports:
VPN |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Irriterende WiFi på Avinor-flyplasser | Rland | Reiseforum | 6 | 20-02-2019 09:36 |
Verden verste flyplasser! | C172 | Flyforum | 1 | 02-12-2007 21:45 |
Verden rundt med 737 | LN-MOW | Flyforum | 23 | 16-07-2007 14:23 |
Flyplasser rundt Stockholm | Bizflyer | Flyforum | 5 | 09-05-2006 22:27 |
Slutt på fotografering rundt Paris' flyplasser! | LN-KGL | Flyforum | 7 | 20-01-2006 19:41 |