![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Her er jeg vel plassert på trikken. Rolig dag på jobb så satser på å få med meg noe av stafetten. Ut med gamle kolleger i kveld, så da blir det vel en øl eller fem. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Barna levert i barnehagen. Nå blir det gjemmekontor hjemme før jeg nok stikker på kontoret og har gjemmekontor der også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen fra flytoget, liten helgetur til London for å få med seg litt old-boysmusikk i kveld. Fikk desverre telefon om at reisefølget ikke kunne bli med...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Mallorca - her er flott vær med sol og blå himmel - rundt 20 plussgrader midt på dagen
![]() Tar meg fri i dag og helgen - ny start på siste uken før hjemreise Oslo nestye fredag. God helg folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgon fra Trønderhovedstaden, som byr på sol og 0 grader i dag
![]() Halv dag på kontoret, får kursen settes mot Smøla. God helg!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Digger Samsung, som har setningen klar bare jeg skriver "god". Kan evt velge "Lillestrøm".
I dag blir det flere dypdykk i Excel. Så får vi se om man klarer å riste ut noen grunker til prosjekter jeg vil ha i gang. Styremøte i Bongos Tryllereiser i kveld Ha en fin en
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag fra hovedstaden. Snart klart for en tur med SAS over til Vestlandet, men først må det jobbes litt.
Ha en fin dag :=) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Åfjord.
![]() Siste morgen her, i dag bærer det hjem etter hvert, først til Lysøya og deretter Snillfjord. Bortsett fra å forflytte meg drøyt 3 timer sørover er det ingen andre planer på agendaen i dag. Tenker dagen rundes av med litt klesvask, musikk på radio/film på tv og litt flyradar i kveld. Ha en god en, med eller uten å forflytte seg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Alfaset.
Godt i gang med dagens gjøremål, som f.eks. denne: Mulig man får skvist en og annen fortolling også. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Her er det LaTeX som gjeld. Ingenting anna.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra SK-stuen på HEL. Her skal mange timer tilbringes ettersom en har ankommet tidlig for å unngå effekt av eventuell streik hos ground service og security.
Helgen kommer med hauger av hjemmelekse som skal gjøres før avreise til KOI via ABZ på mandag. God fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen! Bikkjene jaget meg opp altfor tidlig som vanlig, så nå sitter jeg her med kaffen min .. Kun en arbeidsdag igjen før ... jobbhelg. Ingen fred å få.
På den lyse siden kommer det trolig en 737-800 i SAS jubileumsfarger i postboksen min i dag. 'Postmannen er min venn'... etc ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Happy friday fra Ris. Våknet opp i en "villa" på Holmsbu Spa i dag morges...og etter en bra treningsøkt så gikk turen tilbake til Ris. Nå er det helg:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God fredda fra Senator-stuen på MUC. Roer ned med en GT før man skal ut å fly 747 i F, destinasjon BKK. Maskinen er allerede observert, og den har det for anledningen svært passende reg nummeret TGF
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra kontorpulten. Siste innspurt før helgen, og opplading før neste ukes på-kryss-og-tvers oppgaver. Ha en fin en!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag!
Her feires det med boller og brus, og ikke minst Napoleonskake ![]() God helg om ikke alt for lenge! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra hovedstaden | Someone | Flyforum | 15 | 12-12-2016 13:11 |
God lørdag fra hovedstaden | Someone | Flyforum | 16 | 19-06-2016 07:10 |