![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
Leste i dag at Madeira Internasjonale flyplass bytter navn. Fra Madeira internasjonale flyplass, til Ronaldo Internasjonal Airport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sånn bare for å blåse opp egoet til en person på drøyt 30 år som egentlig ikke trenger det... Synes generelt lite om å oppkalle og så videre ting etter folk som er fortsatt unge. Jfr. statue av John Arne Riise i Ålesund i en alder av 2x. Bare tull. Bør være i pennalet eller sannsynligvis under ca 10 år unna synes jeg... Men for all del, skjønner de er stolte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De er veldig stolte av ham, og han har gjort veldig mye for lokalsamfunnet. Mesteparten har gått under radaren og det er slik han foretrekker det. Kjenner en som bor på øya og han sier at den private Christiano Ronaldo er en flott fyr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Dette må være en dårlig vits....
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fikser de egen rullebane for møll også, tro?
Forøvrig har jeg også lest det MOW'ern skriver. Så jeg skjønner greia, selv om jeg selv kjenner magesyren kile på drøvlen hver gang jeg ser han ![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Novair bytter navn? | LN-MOW | Flyforum | 1 | 31-07-2019 00:53 |
Navn på flybillett jfr navn i pass | foffen | Reiseforum | 8 | 23-10-2009 11:46 |
Edvard Griegs internasjonale flyplass. | N-3PB | Flyforum | 11 | 08-05-2008 15:04 |
Kristiansund Internasjonale flyplass | ENKB | Flyforum | 7 | 23-03-2006 14:51 |