![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
WHAT -ingen tirsdagstråd...??
Goood morgen fra Trondheim, her er det lettskyet og en 3-4 varmegrader. Det blåser litt , men who cares... Ha en strålande dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Prærien. På tide og starte månedsrapporteringen, og med nytt format og struktur så blir det nok litt mer krevende enn normalt. Dog er mitt store spørsmål på hvor langt opp i høyden nattens regn endte som snø, men en rask gikk på skiforeningen.no tyder på at Marka har fått en godt påfyll
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra SK4139
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - nord i Oslo - her møtte jeg regn og snø om hverandre - for en start på dagen - ha en bedre dag enn det vi har her i Oslo.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Her kan en melde om en bra morgen. Blå himmel, nesten skyfritt og -1 akkurat nå. Det blåser fra sør-øst og gir dermed ypperlige værforhold her i Trøndelag. ![]() Dagen blir forholdsvis rolig, men vaskemaskinen skal få seg en ''treningsøkt'' regner jeg med. Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra et regntung vestland, her gjøres klar for avreise mot Las Vegas imorgen!
Føler det blir fin uke med sol varme og sånn passe mengde gambling! Irriterer meg over Amex og ELENDIG service, men er vel begrenset hva man kan forvente seg av et premium produkt som trossalt koster en liten formue. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Oslo, ikke noe vær å skryte av.
Håper det blir en tur til sol og varme i løpet av mars måned. Ellers gratulerer med dagen til LN-MOW i avdeling (relativt veldig) vest!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen/formiddag fra Køpenhavn. Hadde en behagelig tur ned i natt med DFDS Scandinavian Pørl. Klok av skade fra turen i januar, da vi hadde en smakløs buffet ombord, hadde vi nå istede medbragt salat i en iskremboks, sparte over 600kr på det, bedre smakte det også. Pga blodpriser i baren hadde vi ikke tenkt å kjøpe noe der, men med 2 for 1 på happy hour ble det et par drinker. Dagen brukes på å tursle rundt i kongens by, før vi skal ha siste avgang med DY949 hjem til Oslo i kveld. Får se hva vi finner på utover dagen, men planen er i alle fall Smørrebrød til lunch/middag, før vi tar Metron til Kastrup. Håper ikke det blir for mye snemåking når vi kommer hjem, men da vi bor 250m over havet er jeg redd vi må ta spadene fatt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |