![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Norwegian faller på "best likt"-lista i år ned til 28. plass, ned fra nr. 10 i fjor.
Fra Aftenbladet: Quote:
http://www.aftenbladet.no/nyheter/ok...n-3518767.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hvor representative er slike målinger bortsett fra hos dem som skal rette opp omdømme. Flere og flere flyr DY, "omdømme "stuper"
Quote:
![]() Av.... nettop kundene... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tja, du sier noe. Ganske paradoksalt.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nja, egentlig ikke, selv om det kanskje kan virke litt rart ved først øyekast. Men to helt forskjellige undersøkelser, med helt forskjellige kriteria. Og man får vel også svar på det man spør om ?
Har ikke noe tilsvarende skjedd med Ryanair også ? De er vel også nevnt i artikkelene ? Forøvrig synes jeg begge undersøkelsene er relativt representative for hva Norwegian står for. Jeg synes de har et bra produkt ( i de fleste tilfellene ), og de leverer etter forventning til bra pris, og det holder for de fleste. Alle satser vel på å unngå å bli Kjosfast, og det gjelder jo de fleste. Benytter DY i blandt, og jeg synes det de leverer til prisen er bra jeg, men slik de tilsynelatende behandler sine kunder når det går galt, burde jo gå ut over omdømmet, slik undersøkelsen tyder på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Omdømme reflekterer intervjuobjektenes synsing om merkevarer, ikke kundenes vurdering av produktet :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
ENZV liker ikke SAS :P | Yankee | Bilder & foto | 4 | 06-03-2013 23:41 |
TSA igjen... Piercinger liker de visst ikke... | KennethGS | Flyforum | 14 | 30-03-2008 06:44 |
- Vi liker ikke hemmeligheter | Falcon | Flyforum | 1 | 09-06-2005 15:06 |