![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk avverget en mulig hotellkatastrofe forrige gang jeg spurte her, så prøver meg igjen. Har funnet frem til to alternativer som ser ut til å gi grei verdi for pengene. Det ene er Park Plaza Soi 18 (parkplaza.com/bangkok-hotel-th-10110/thabaas) og det andre er Admiral Suites (www.admiralsuites.com). Begge i Asoke, Bangkok, om noen skulle lure.
Noen som har erfaringer å dele om enten et eller begge hotellene, eller kan si noe som helst om de? Er en viss prisforskjell, så fordelen med status og poeng i Club Carlson koker litt bort i kålen for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Bodde på park Plaza for noen uker siden. God verdi for pengene i grunnen, selv om ikke det er det mest livlige nabolaget.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Park Plaza ligger rett ved siden av vårt gamle crew hotell, Rembrandt.
Rett over veien for Rembrandt så ligger en fantastisk Thai restaurant, Lean on Tree. 5-10 min gå ligger Terminal 21 og mye annet bra. Long table restaurant med fantastisk utsikt også. Kan ikke si så mye om hotellene, men området rundt soi 18 er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Ellers kan det være verdt å merke seg at det splitter nye Radisson Blu Sukhumvit i Soi 23 nå er åpent. Ligger i samme område, men på motsatt side av Sukhumvit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, men noe dyrere. Fikk en veldig bra long stay-rate av hotelldirektøren og i tillegg eksemplarisk sørvis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Vurderer dette for noen dager i aug/sept.. burde bli helt OK som Concierge, det er jo lounge og greier der.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aviation Viewing Park er død, lenge leve Runway Visitor Park | LN-KGL | Flyforum | 2 | 18-06-2012 01:07 |
Park Plaza Hotels - ny SAS EuroBonus-partner | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 08-09-2011 09:28 |
Planes@Plaza | LN-REF | Samlerhjørnet | 8 | 14-05-2008 21:27 |