![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra F-loungen i Doha!
Noen timer her foer turen gaar videre til Cairo. Helt OK aa sitte her en liten stund, ingenting er som Krug til frokost. ![]() Ha en god dag hvor enn dere er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Moskva,
Inntatt en rett så bra frokost på Crowne Plaza, utsjekk og møte neste før neste stop blir Hilton på CPH I ettermiddag / tidlig kveld. Ha en fin dag. Mvh Fjordheim PS! så I morgenavisen at Moscow Times refererer til "sjefen her" som spionen Putin DS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra UAE. Det hvite helsekonseptet mitt gikk på en liten smell i går, hvor kvelden ble avholdt på en mexerestaurant på Jumeirah stranden med noen herlige greske kunder (tror jeg ikke tåler den limen de bruker i Margarithane).
Mye fin møteaktivitet i dag og kvelden blir hvit med en lang svømmetur og en deilig «norsk» wok. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man tilbake til normalt gjenge på jobb etter ca en måned med flytting og diverse ting og tang. Men nå er det å brette opp ermene og sette i gang med dagens donter. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
God morgen herfra. Nok å gjøre i dag også ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Peter Fox
|
![]()
Stakkars deg Sud Caravelle, din intoleranse for diverse matretter burde kanskje utredes:-)
![]() |
#7 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra WF563
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Joker
|
![]()
God morgen fra 18D på BA til Heathrow. Ut på "ordentlig" reise igjen imorgen, Tokyo skal erobres!
Ha en kjempebra dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra SAS loungen på LHR
![]() Nå går turen hjem fra NYC. Har vært en fin tur med mye gøy. Kan melde om fine forhold på LHR med plussgrader, opphold og lite vind. Fikk en liten overraskelse på vei hjem. Sjekket inn på United.com og fikk opp "New York to London, 1st & 2nd bag $0", "London to Kristiansand, 1st & 2nd bag free". Vi var 2 personer og jeg var gull så da sjekket vi inn 5 bagasje i New York. Vi hadde nattstopp på LHR. Overraskelsen ble derfor stor når vi skulle sjekke inn igjen på LHR til KRS (via OSL) og fikk beskjed om at vi måtte betale for 2 bagasje ekstra. Inkludert var kun ett kolli uansett hva vår billett fra USA måtte vise. United på sin side svarte på telefonen at vi skulle definitivt ha 2, men at de ikke kunne gjøre noe. Evt kunne vi betale og så sende klage til de. Løsningen ble å kaste 2 kofferter og pakke grundig om (Blir endel håndbagasje idag!) Håper alle får en super dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Legal Eagle
|
![]()
God morgen fra, tja, hvor kan dette være? Et sted på E-6 mot Oslo, hvertfall, jah, der var avkjøringa til Son! Høljregn som vanlig for tida. Hva skjer i dag? Litt jobbing på bussen, så nemndmøte i hele dag (jeg jobber i en sånn), kun avbrutt av et foredrag på midten pluss mengder med kaffe, en god del sjokolade, og så buss hjem igjen. Grei dag det? Ha det fint!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Præriedag i dag også. Håper å unngå å jobbe til 22 idag. Det skader ikke om jeg rekker en time på Sats. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Her er det frukost-tid i heimen. Gutungen er frisk, men framleis innanfor 48 t karantene, så då blir det heimedag på meg idag... Passar dårleg. Planen for dagen er å komme seg ut av huset ein tur...
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Gardermoen! Frokost inntatt. Snart går turen sørover med Lufthansen ... Disig og grått utenfor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
Guud maurning fra Tananger
Lurer på om jeg brygger på noe alvorlig, for jeg valgte (av egen fri vilje ![]() ![]() Håper også at det er like fint vær (m.a.o. opphold ![]() Her blir det papirarbeid som står på planen de neste dagene. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Lillest... F@@n.. Jeg må løpe til toget!
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo - da var man på plass for noen timers lønnet jobbing før undervisning senere. Dette blir en lang dag med litt møtevirksomhet på kveldstid.
Studentlivet må man bare like til tider eller kanskje ikke. Ha en fin dag til dere som er i bedre strøk av verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Rakk du toget da? Har fått plassert sommerferien min nå, så da er det bare å sette igang planleggingen. Satser denne gangen på en tur som varer litt lenger enn 40,5 timer ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Husk at det heter Fly og ØL. ØL!!! God onsdag fra den føderale ekspressen. Nok å henge fingra i, så en får sette i gang og gjøre seg fortjent til lønna. Ikke så alt for lenge til flytur heller, tror jeg. Neste måned en gang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hopp!
Kontoret er topp! Nuvel! Man er her iallefall. Og det er mye å gjøre. Lottogevinst i kveld på meg får jeg håpe. Hadde passet fint egentlig! Snart helg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Skaun!
Fikk akkurat booket om helgen litt så jeg kommer meg hjem fra Oslo på lørdag kveld og slipper en natt på Radisson SAS Plaza! Godt å slippe ekstra overnatting når man kan unngå det!! Ellers sol og vårstemning i Trivelige Trøndelag, som det har vært siden tidlig Januar. ![]() Ha en flott dag alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Doha | Fnate | Flyforum | 17 | 08-08-2016 16:25 |
God fredag fra Doha | Hypern | Flyforum | 8 | 19-06-2015 14:41 |
God laugardagr fra Doha | robertaas | Flyforum | 10 | 04-01-2014 17:08 |
God morgen fra Doha | Furahini | Flyforum | 17 | 19-09-2012 22:08 |
Dubai-Doha-Guangzhou-Doha-Dubai med Qatar airways (aka smaabussene som ble store) | Chaos Controller | TripReports | 5 | 13-07-2008 00:04 |