![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har en nattflight med UAs 772 om et par uker. Selv om de tidligere har reklamert for lie-flat i Economy Plus er det dessverre ikke realiteten.
![]() Men med det som ser ut til å være en lett load, øyner jeg muligheten for at vi kan kapre hver vår treseter for å kunne sove underveis. Har klart det til gangs på en TK A321 tidligere, hvor crewet ikke oppdaget meg og jeg våknet etter at de selv hadde spent seg fast for landing. ![]() ![]()
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 07-01-2014 at 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Midtseksjonen bakerst er generelt minst attraktiv ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Taktisk, sprett over "Boarding completed".. Hold øye med mobile.united og se hva som er ledig. Gjerne flytt over tidligere. Hvis noen kommer, si "sorry". Alltid "ta seg til rette"..
IAD-FRA forrige uke var det en treseter til alle i Plus. Men få turde flytte på seg før de så andre sov i en treseter. Timer etter avgang. Men noen før "boarding completed".. Min fru er ekspert, jeg er noe mer sky.. Vi blåser i å ha en treseter nær hverandre. Vi bor sammen hele året likevel.. ![]() Greit å markere ved å sitte midt i treseteren først... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hehe, dette høres det ut som du kan. Får være klar til å sitte i midten av en treseter med spisse albuer, klar til å takle enhver inntrenger.
![]() Tar gjerne i mot flere innspill, om noen har. Det er ganske fullt der pga oppdelingen mellonm Y og Y+.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Generelt - hva er akseptabelt? Selv pleier jeg å flytte meg ved "boarding completed" hvis det er ledig rett i nærheten. Men egentlig bør man vel helst spørre?
Skal med A380 til FRA-JNB om noen uker og ser nå at det fylles opp sånn midt på Eco, mens det er mer ledig lengre bak, samtidig sies det noe om at de første radene på Eco ikke blir frigjort før 24 timer før. Mye taktikk her. Trenger ikke treseter, dog, eller fireseter, men ledig sete ved siden av er himmel eller helvete... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Jeg spør av og til flyverten om ok at jeg flytter meg når de har sagt boarding completed og sitter så klar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg synes det er på grensen til frekt å bare ta seg tilrette. Av og til må det omorganisering til fra crewet sin side, f.eks at familier er blitt splittet. Da er det dumt at folk har tatt nye seter. Derfor, spør crew..
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå spør jeg alltid selv, men gaten vet vel når sjekk-inn deadline er passert om det er ledige seter slik at familier kan samles. I så måte vil det vel være naturlig for en familie som er splittet å snakke med gaten (det ville i alle fall jeg gjort)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Min erfaring er at de fleste ikke kikker på boardingkortet før de er ombord...Eksempelet med splittede familier var bare et eksempel. Det kan være mange grunner til at man ønsker å stokke om på setene etter boarding,derfor er det alltid lurt å spørre crewet.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS vil kapre fritidsrejsende | jefi99 | Flyforum | 10 | 06-09-2012 15:30 |
Prøvde å kapre fly | Concorde | Flyforum | 7 | 08-02-2008 18:40 |
16 åring ville kapre fly | Concorde | Flyforum | 4 | 25-01-2008 11:57 |
Ny langrute strategi? | Redcap | Flyforum | 96 | 25-10-2007 03:05 |
Ville kapre og styrte fly på Heathrow | TG923 | Flyforum | 0 | 22-06-2006 16:13 |