![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Når situasjonen er som den er.....
Noen som vet om SASBraathens og Norwegian samarbeider med å velge ut hvilke flighter de skal sende avgårde til hvilke destinasjoner, eller opererer de helt uavhengig av hverandre? Det er jo tilnærmet unntakstilstand for tiden. Blir jo kanskje litt skjevt om mange avganger til f.eks Bergen sendes avgårde, mens få sendes til f.eks Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det kan jeg umulig tenke meg. Det fantes ikke noe slikt samarbeid før i verden mellom SAS og Braathens S.A.F.E, så vidt jeg vet om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jo faktisk ... om enn helt uoffisielt. Det hendte man booket om paa hverandre og 'sparte' de flightene som ble brukt til dette.
Men det kreves selvsagt interlineavtale - jeg vet ikke om DY og BUSK har dette .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skjedde flere ganger på FBU at en liten rest av BU pax ble loset over til SAS piren.
Men en slik ordning i dag krever at Norwegian eller SASBraathens faktisk har ledige seter på de avgangene som går, og det er vel ikke tilfelle. Regner at de flyene som er i bevegelse til og fra Oslo i dag er helt fulle. Noe annet er det utenom Oslo, men der har ikke Norwegian så mye aktivitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Rettelse: Etter å ha blitt litt oppdatert av NRK nyhetene vet jeg nå at det faktisk går fly med ledige seter til Oslo trass i at folk venter. Eksempelet fra Flesland var en 737-400 med 50 ledige seter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Maskinen fra BGO fikk vel en helt umulig slot fra gutta i Røyken - så da var det bare å dra!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
som mannen fra Braathens sa: Hvis vi hadde ventet litt til kunne den ikke ha reist før kl 18 (regner med at klokka da var litt sånn tidlig på ettermiddagen, dette var fly nr 2 fra BGO).
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian og Vipps med samarbeid | Someone | Småprat | 9 | 21-05-2019 22:34 |
Samarbeid mellom Norwegian og Hurtigruten | jb1 | Flyforum | 1 | 10-07-2009 10:26 |
SASBraathens merker konkurransen fra Norwegian | LN-HAT | Flyforum | 19 | 12-09-2005 08:28 |
sasbraathens kansellerer mer en norwegian | LN-HAT | Flyforum | 27 | 16-04-2005 16:30 |