![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAaaaaa aAAAAAAAA!!!
Jeg starter en lørdagstråd, liksom... HJEMMEFRA... KA e oddsen?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bodø
![]() ![]() ![]() Ha en super lørdag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Allerede rukket en tur på Maxbo. Et par CBer har dundret forbi og har nettopp en timinutters regnpause. Blir vel å fortsette å kløyve ved av den 60 år gamle jævelen av en edelgran svigers hugde. Den er for stor for motorsagen så kiler, slegge og såett må tas i bruk, hvilket jeg kjenner godt i kontorfingrene mine.
I tillegg må det bakes mer Foccacia....ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Kroppen er støl og man er trøtt som fy, men mellomste fikk nå iallefall tatt i bruk det ny rommet etter en ukes arbeid etter å ha hatt revet ut alt inn til stenderene. En liten kjapp tur til Monter, så er man ferdig! Ha en fin dag forumister. ![]()
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
God lørdag fra Hilton Hua Hin. Rolig dag ved poolen. Vært litt surrete i hue...morgenen startet med et brak i bunnen på bassenget. Stupet gikk noe dypere enn planlagt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EuroBonus Gold
|
![]()
God Morgen fra Regntunge Bergen ( ikke en bombe at det regner.....)
Regn, regn og regn i dag! Skal en tur til byen for og se på Gamle båter og en del andre ting. Bergens brannvesen fyller 100/150år i år. "Happy Hour starts Now" Fri!!! KLM 1200
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
God dag til alle fra Ikebukoro i Tokyo. Jeg dør nesten av varmen og fuktigheten. "Neida, er sikkert ikke så ille som alle påstår" tenkte jeg den gang jeg bestilte billetten. Ha ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei fra Telemark. Her det regnet og tordnet som bare det i natt og utover dagen. Men har det vært et lite opphold i uværet. Men ikke helt overbevist om at det er helt over enda. Planer for dagen: absolutt ingenting, bortsett fra å kanskje lese noen flere kapitler på "Politi".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra LHR T3 hvor vi drøyer ventetida på SK503 med en øl. Første del av hjemreisa med Queen Mary 2 var nyyyyydelig!
Det blir også SAS fra CPH etterpå før vi lander 19ish.. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Da er man desverre hjemme i Bergen. Kjørte ovef på 6t og 40. Straks hente resten av gjengen som fikk lov til å fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Malta.
Gradestokken viser 35 varme og etter en tur ut i stad er man nå tilbake på suiten og nyter en kald en på terrassen. Her tar man dagene i et bedagelig tempo, noe som passer bra på ferie ![]() Ha en fin lørdag alle sammen!
![]() |
#12 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Gooood ettermiddag fra Skaun!
Engelsk fotball endelig igang igjen med start i Championship i dag. Frua på jobb og TV helt for seg selv.. Jiiiiihaaa! Utnyttet dagen helt elendig dog, da vekkeklokka ikke var stilt, og våknet dermed kl 14.00.. hehe. Sånn går no dagan... RBK-Sogndal på Lerkendal i morgen kl 18.00, får prøve å våkne til den da! Sommerfest i kveld!! Ha en kjempelørdag alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hjemme fra London, såvidt det blei plass til oss, trøtt og sliten - snakkes en annen gang.
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
jcnorway:
Om du vil spise fantastisk mat på Malta skal du ta deg en taxi til Ballutta Bay (St.Julians) og gå på "Zest". Asiatisk og europeisk fusionmat, med både teppanyaki, sushi, curry`s etc.. Utrolig flott plass og en av stamstedene for oss matelskere der nede.. (Ligger i 2 etg like ved McDonalds) Glem heller ikke Blue Elephant på Hilton Hotel, eller om du er glad i kjøtt og biff så er "Chophouse" på Tigne Point det beste alternativet! Pizzaelskere MÅ ta turen ut til Sliema og spise på "Vecchia Napoli". Klassikerpizza!! Her har du noen Malta-tips fra en gammel ringrev.. hehe. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra et north carolina med svært skiftende vær. Blir en rolig dag før man dessverre setter kursen hjemover hvor hverdagen venter i morgen. Ha en fortsatt god dag y'all!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Det ble sovelengedag i dag, og fikk faktisk fred også. Deilig det. Det sies det regnet og tordnet noe kraftig på morgenkvisten i dag, men jeg var visst såpass godt bedøvd at jeg ikke merket noe til det. Kan jo ikke skrive trip-report i edru tilstand må man tro..... Nå er trofekjerringa sendt på jobb, så da er det bare meg og bandittene igjen hjemme. Ingen planer annet enn å slake. En tur på butikken må vel til, men det er det lengste jeg vil strekke meg. Nå er det kroneis og cola zero som gjelder! God lørdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Solen skinner, kjerringa skal på køntri-konsert (Kenney Chesney/Zac Brown Band) nede i byen sammen med en venninne i kveld. De overnatter der nede, så da blir det bachelor pad for guttungen og meg. Syke Hund begynte å bite i såret i går og derfor måtte krave på. Ikke populært ... Gikk opp et hakk med painkillers i går kveld, og det ser ut til å ha løst problemet foreløpig. Men nå - fotball! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg er glad nå. Etter litt godsnakking og fjerning av 20 SGD vaske"fordel" (holder vel i realiteten til et par boksere) fikk man adgang til executive lounge uten merkostnad. Rommet beholder jeg, da det er mer enn bra nok. De insisterte først på ekstra betaling, men sa jeg skulle tenke på det. Kom tilbake noen timer senere og traff samme dama og sa at jeg ville ha adgang likevel, men at jeg ønsket å beholde rommet. Tja da tenkte hun litt og sa at vi kunne fjerne et par "benifits" og gi deg tilgang til loungen uten merkostnad. Kudos! Vurderte etter gårsdagens opplevelse seriøst å bytte til Hilton på Orchard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Takk for omtanken, så meget bedre nå. Hjelper med litt vann og ro ![]() ![]() Ha et fortsatt fint opphold i Tokyo!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Lillestrøm | Fnate | Flyforum | 18 | 07-04-2019 05:09 |