![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Pune, India. Varmt og disig, så ingenting nytt. Lørdag eller ikke, så venter en ny dag på jobb, da vi ikke ble ferdig med det vi skulle i går. Dog håper jeg det ikke blir en full dag på jobb, så jeg kan få slappet av litt ved bassenget etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Dubai. Stranden på Jumeirah Beach Hotel står på programmet. Det er 26 grader ute nå og usedvanlig kjølig til å være Juni. Stående avtale med indieren om en iskald pils 1200 sharp.
Før vi stikker legges en 1.6 kilos Angus mørbrad inn for laaaangtidssteking. Njuta |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Front section flyer
|
![]()
God morgen fra Pattaya. Varmt som en bakerovn her i dag, blir å gå på beina til stranda i dag. 3mnd med norsk mat gjør at jeg må ehh trimme litt.
Siden det er lørdag i dag så blir det nok en tur til byen i kveld og se på alle de rare turistene her som raver rundt halvveis påkledd og leker "sexyman in pattaya" ![]() Nyt varmen og lørdagen folkens ![]()
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Drammen. Lillegutts jetlag etter noen uker i Asia slipper, og i dag var det min tur til å stå opp klokken 0615.
Får besøk av opphavet i dag også blir det å inspirere Spikkestaddagene. Ønsker alle en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra en regntung Salzburg. 8-9 grader her betyr frost og sne oppe på ørneredet så dagens tur dit blir antagelig kanselert.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra AA246. Boarding er straks ferdig før 4 1/2 time til LAX, 40 min. transfer der før man hopper videre til Chicago. Big Island er den soleklare favoritten her ute, tilbake første uken i desember
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Først og fremst må jeg si at fly og øl i går var gøy. Det er absolutt noe som må gjentas. Nå derimotver det å få i seg en kaffekopp og noen blingser før man tar med seg noen briter på fisketur. Ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Holder jeg jaggu med dere i!
God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks opp mot OSL for å flippe over til JFK med BA. En nokså travel uke foran meg med møter og presentasjoner i NY, Philadelphia og Chicago. Heldigvis begynner den mykt i 1K, med en foreløpig ledig 1A. En strålande dag ønskes.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen, rukket en løpetur og er glad jeg ikke skal sykle til Voss i dag som alle andre skal. Blir å fly til OSL før ferden går til Portugal i morgen.
Noen som vet om BGO har gått over til Altea? Får bare sjekket inn BGO-OSL og ikke videre selv om check in har åpnet OSL-FAO.Mistanke om at grunnen er at systemene ikke snakker sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I dag traff Han på sekundet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ha ha ha ha. Dagens.
Lov å selge øl kl 12?
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Stemmer - og her er da en av stedene de av en eller annen grunn har valgt og ikke være korrupte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra OSL. Nettopp ankommet med DY7002. For å si det sånn, unngå DY longhaul. I hvertfall under oppstarten... Makan til dårlig service skal man se lenge etter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlanske!
Fortsatt dett i desa og dett i pappen. Men jeg føler Jägermeister inntaket i går hjalp litt iallefall! Endelig en helg uten store planer og uten jobbing. Og med min influensa er vel det like greit. Her skal det restitueres. Deilig vær ute og temperatur på 24 grader. Lurer på hvor mange dager sommeren varer i år? Uansett: 19 dager til First Class venter!! Glær mæ! For å si som Gino Valente: Go elge! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Front section flyer
|
![]()
![]() |
#16 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra prærien som Someone kaller dette, stille lørdag her ute på Fornebu - men det er nok å ta seg til (og kontoret er en vesentlig Upgrade fra hybelen (bor man på Stabekk er det meste vesentlig bedre). Skulle bare ønske at Olje Industrien ikke brukte bi-produkter i kaffe automatene - her er det ikke Robusta engang. Ha en bedre lørdag
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd mårning fra vestsørøst! Her er man nydusjet, påkledd, kaffet, forumert og snart frokostert. Deretter blir det å sette seg i BBJ'en retning Storaerodromen, hvor det etter planen blir et ikke-Boeing/Airbusfly til dennes fødeland. Deretter blir det noe mer nøytralt ...
Fin morgen, skulle bety fine flyforhold utvav her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Får vi rapport fra turen Islending ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hilsen som ventet på Park in Osl. Oppgradering er ok når en er fire på tur. Chat på sas ordnet innsjekk via internettsupport.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |