![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
De sukker snart dukker opp på vegne av Lufthansa på OSL (og sikkert andre steder)
Quote:
De kjører tre prisklasser, noen med mat, noen uten (omtrent som SAS). Med litt LH/SK-codeshare oppi dette (hvis det blir SK-codeshare) så blir det vel litt rørete etter hvert å vite hva man får hvis man ikke følger med. EB-poeng kan man vel også se langt etter? Ser at de som har LH-kort (SEN/HON) får loungetilgang på de destinasjonene der de tilbyr "business-priser". (Mulig noe av dette er gammelt nytt) Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det var litt Lufthansa-takter over den nye liveryen, nesten helt hvitt skrog og selskapsnavnet plassert bak fremste dør. De kunne gjerne foretsatt med sølvfargen sin.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Så kom det epost om det forbedrede tilbudet
Quote:
http://lufthansa.com/germanwings-en
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 27-05-2013 at 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
OSL-HAM skal bli Germanwings tidlig neste år (29. jan) etter det jeg har fått med meg. DUS til sommer neste år. Vi har ikke fått noen informasjon om hva det betyr i praksis for Lounge/EB codeshare etc.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
betyr ikke det en ganske voldsom kapasitetsøkning for HAMburg ? DUS flys vel i dag med 735, men så vidt jeg har fått med meg har jo Germanwings bare Airbus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Ellers er det vel snakk om at Lufthansa skal overføre deler av sin flåte til Germanwings? Last edited by Boeing_fan; 29-05-2013 at 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Noen som vet om de f.eks vil få egne innsjekkingsskranker for Germanwings på OSL, eller om de fortsatt vil benytte SAS sine som Lufthansa i dag?
Eurowings blir jo endel av Germanwings, så CJRene til HAM vil vel fortsette som før, bare under Germanwings sine konsepter, istedet for Lufthansa i dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er vel bare å si velkommen tilbake. Husker jeg kom hjem fra SXF med den nest siste ankomsten (høsten 2005) før de trakk seg ut. Helt klart et av de bedre LCC jeg har flydd med, men om konseptet blir sånn at man ikke får EB-poeng - da blir det nok SAS til Tyskland neste gang.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Germanwings fløy ihvertfall til Oslo i 2006, jeg fløy dem bien ganger til Berlin det året.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får man ikke eurobonus poeng med eurowings? OSL-dus har blitt flydd med crj900 de to forrige ukene, men var 735 i dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jo idag, og så lenge de flyr for Lufthansa. Når de havner under Germanwings faller Eurobonuspoengene bort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser ut som de legger ned DUS-OSL før de i det hele tatt kommer i gang. Lufthansa stopper å fly fra 1/12 og jeg finner ingen avganger med Germanwings etter den datoen (kun codeshare på SK)
http://airlineroute.net/2013/11/01/lh-dusosl-dec13/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Eurowings fra Dusseldorf har jeg brukt en del ganger, har alltid vært en behagelig opplevelse med god plass ombord pga få passasjerer, og det på CRJ-900. Hvis det er representativt for belegget, skjønner jeg at de legger ned. På SAS-avgangen derimot har jeg alltid opplevd at det har vært mye folk ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fløy med LH2950 og SAS for et par uker siden, og da var det 319 ned og halvfullt mens hjem med en -700 gris var det så og si smekkfullt.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nytt utseende på airliners.net | sk931 | Småprat | 2 | 15-06-2016 00:55 |
Det nye Germanwings | erlendi | Flyforum | 23 | 22-01-2014 21:56 |
Germanwings fremdeles på OSL | flyKSU | Flyforum | 5 | 25-02-2007 10:35 |