![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Regner med at noen her har fått med seg unike souvenirer som man kun kan finner ett sted. Noen dere kan anbefale?
Jeg kan starte med Coco de Mer fra Seychellene. Tok med meg den største jeg fant, tok masse plass i kofferten enn jeg hadde beregnet. Fra Libanon fikk jeg med meg en reproduksjon av en delvis gulldekket bronsefigur fra fønikerne i Byblos. ![]() ![]()
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 15-07-2012 at 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Amatør
|
![]()
Hard Rock Cafè på de ulike stedene.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Jeg tipper da det er noen som har fått med hjem noe mere unikt enn en t-skjorte.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Har i 30 år samlet sand fra alle beacher jeg har passert på kloden... En plastpose og hjemme puttet i reagensrør med påskrift og puttet i reagensholder.
Kan si at det er stoore forskjeller, også fra forskjellige steder på forskjellige steder og holmer... Bare fra forskjellige steder på forskjellige holmer i Hawaii gruppen... Fra hvitt til kølla svart, grønt etc... Fra Montevideo til Øyeren utenfor Lillestrøm... Har frøktelig mange nå... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Genialt, vi trenger et bilde av samlingen når du får tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er vel en elgpark i Nord-Sverige som selger tørket elgavføring på boks - til stor glede for tyske turister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Rundtom i verden har de mange varianter med sjokoladetrekk....
![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Steder med elendig kollektivtrafikk til/fra flyplass | Hypern | Reiseforum | 61 | 04-02-2025 14:48 |
Booking av BA fra TRD (eller andre steder med direkte fly til LHR) | jufix | Reiseforum | 4 | 22-01-2015 09:47 |
Litt fra diverse steder i Norge 2014 | Tom McNikon | Bilder & foto | 7 | 21-10-2014 20:41 |
Et par nyredigerte fra div. steder | Jørgen S | Bilder & foto | 9 | 23-06-2011 01:19 |
Noen bilder fra to steder i en mandag etter jul | LN-KGL | Bilder & foto | 4 | 29-12-2010 18:24 |