![]() |
|
![]() |
#601 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Newcomer
|
![]()
SISTE NYTT: (tatt fra: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/r...en/a/10139589/)
I tillegg til New York-flighten som er (var) 30 timer forsinket, har vi denne listen: **Flight/Dato: DY7032/ 2. mai Rute: Fort Lauderdale-Oslo Avgang: 12:25 Ankomst: 03:30 Forsinkelse: 14 t 55 min **Flight/Dato: DY7031/ 3. mai Rute: Oslo-Fort Lauderdale Avgang: 05:00 Ankomst: 09:20 Forsinkelse: 13 t 20 min **Flight/Dato: DY7036/ 3. mai Rute: Fort Lauderdale-Stockholm Avgang: 10:50 Ankomst: 02:20 Forsinkelse: 13 t 20 min **Flight/Dato: DY7067/ 3. mai Rute: Stockholm-San Francisco Avgang: 20:10 Ankomst: 21:40 Forsinkelse: 3 t 40 min **Flight/Dato: DY7068/ 3. mai Rute: San Francisco-Stockholm Avgang: 23:10 Ankomst: 18:10 Forsinkelse: 3 t 40 min **Flight/Dato: DY7068/ 4. mai Rute: Stockholm-Fort Lauderdale Avgang: 18:55 Ankomst: 23:40 Forsinkelse: 3 t 40 min Snacky |
![]() |
![]() |
#603 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er jo en Kjos-tastrofe....3-4 timers delay...måske OK men 30 timer !!! det er ikke OK..
Det her må have kostet mange mange penge for selskabet.. Nu er det en kendt sag, at Norwegian ikke rigtig vil betale ordentlig kompensation til de passagerer, som bliver så forsinket..Men hvorfor flyver folk så stadig med dem...Prisen, but offcourse... Protector DY/DU CPH frem for OSL og ARN...Plus de nu starter op i BGO , hvordan skal det dog hænge sammen.... JA dette er een never ending story og så med en strejke hængende overhovedet....Deres kunde tillid må ligge meget lavt... Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
#604 |
Star Alliance only.
|
![]()
Crewet som skal fly BGO-JFK i kveld har vel blitt fløyet inn fra et sted. Noen som vet hvor de kommer fra? USA eller Bangkok?
Det er vel ikke det samme crewet som skal tilbake? |
![]() |
![]() |
#605 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
#606 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Pullmantur 747 gikk rett over hustaket mitt her i stad, ser ut som den vender tilbake til MAD som NAX8891.
|
![]() |
![]() |
#607 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Crewet kom inn med en ferryflight til OSL igår, routing ARN-OSL-BGO.
#608 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Er i Oakland nå for å assistere på første flight til ARN i kveld her. Den er cirka 4 timer forsinka.
Får se hvordan stemningen blir blant passasjerene i kveld. For min egen del hadde jeg en fantastisk fin tur med DY7087 fra ARN-LAX i går. Gikk 45 min sent fra ARN, men crewet var veldig opplagte og gjorde det hele til en fin opplevelse. ![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tillegg til nettavisene var det også et innslag om det på NRK nå. Så mens det at de åpnet BGO-JFK ble nevnt, så handlet innslaget stort sett om lange forsinkelser
|
![]() |
![]() |
#610 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er ganske utrolig at når DY vet at flyet var 6timer forsinket fra JFK, så ber de alikavel folk møte opp på flyplassen til normal tid.(i henhold til VG) Hva f.. skal man sitte og glo på en flyplass for i 7-8 timer? Av egen erfaring vet jeg at man blir mye mindre irritert av å sitte hjemme med riktig info en å sitte på en flyplass med feil eller dårlig info.
Er det noen som vet hvor lang behandlingstid DY har på krav om dekking av reelle utgifter etter forsinkelser? Jeg sendt et krav 23 februar og har ikke hørt noe annet en den automatiske bekreftelsen om at klagen/Kravet er mottat. |
![]() |
![]() |
#611 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Finnes det I det hele tatt noen der ute som noen gang har mottatt erstatning fra DY, i tilfeller som nevnt ovenfor?
Leste om en gjeng mennesker som nå mister sitt Karibien cruise grunnet forsinkelser på 15-30 timer med DU. Hele cruiset går jo i vasken. Kan neppe se for meg at utgifter (som jo totalt blir meget store) vil bli kompensert. Tally-Ho |
![]() |
![]() |
#612 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Vidar |
|
![]() |
![]() |
#613 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
EI-LNE på ARN-LAX imorgon 5/5 som planerat?
|
![]() |
![]() |
#614 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
For JFK-BGO fikk paxen beskjed et døgn i forveien at flyet var forsinket. http://www.norwegian.no/kundeservice...05&D_TIME=2135 For returen så var det aldri snakk om 6-7 timer forsinkelse. Det så det lenge ut til at det ikke skulle bli forsinkelser. Flyet fra JFK skulle landet på BGO kl. 10:40, men var ca seks timer forsinket og landet 17:00. Rutemessig avgang var 18:20, men ble 19:40. Med andre ord var det i utgangspunktet planlagt en turnaroundtid i Bergen på nesten 8 timer, så alt skulle tilsi at dette burde gått på rutetid (noe det nesten gjorde). Om noen ble sittende 7-8 timer på Flesland den dagen var det neppe Norwegian sin feil.
![]() |
#615 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
DY 7002 JFK-OSL er nå snart over over Noreg og praktisk talt i Rute. 7 timers pusterom før ny tur til JFK kl 18 sannsynligvis. Da er vel den " stygge" forsinkelsen hentet inn? DY7068 OAK-ARN Er i luften og ser ut til å lande 5 timer sent.
|
![]() |
![]() |
#616 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#617 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
SPurgte tidligere om Norwegian sørger for at deres Long Haul fra CPH opererer stort set på tid tabel..Idet danskere måske er "bedre" til at kræve kompensation iht til de EU regler, der nu engang kan benyttes.
Hislen Ole |
![]() |
![]() |
#618 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Har jo vært 2 forsinkede fly i CPH i helga også. De andre avgangene betjener jo Euroatlantic. De har jo holdt seg til rutetabellen. Så da slapp danskene unna denne rundens største forsinkelser. |
|
![]() |
![]() |
#619 | |
Livsnyter
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.p...eiseforsikring |
|
![]() |
![]() |
#620 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Spørs nok om at disse ikke rekker cruiset sitt, min kollega om bord skal heldigvis "bare" være i Miami området. |
|
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden) | ForeverSAS | Flyforum | 177 | 19-12-2017 23:54 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2016-tråden) | geirs | Flyforum | 127 | 24-12-2016 20:11 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden) | RIBRO | Flyforum | 341 | 28-12-2015 20:07 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2016-tråden) | Flyforum | 0 | 01-01-1970 01:00 |