![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har vært på fest på et hotellrom på Caledonien en gang, teller det i denne sammenhengen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker folkens! Visste jeg kunne stole på scanairfolket..
Edit: Resturantanbefalinger, da? Last edited by kjeng; 24-08-2010 at 13:36. Reason: kom på resturantbiten.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Selv om Kristiansand bør handle om sjømat, så er det en veldig god biffrestaurant i Slakter Sørensen. Denne ligger like ved kirken i sentrum, og funker bra som romantisk restaurant og.
![]()
![]() |
#24 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da prøver vi den! Se opp for turrapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kristiansand er en fantastisk fin by, så god tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
God tur.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Her er noen bud: Luhin - Klassisk gourmet restaurant. Et av mine førstevalg! Sjøhuset - Har både sjømat og landmat. Også en av mine favoritter. Pieder Ro - Den beste restauranten på Fiskebrygga. Makrellen - Også den et godt alternativ på Fiskebrygga. Hvis man tenker litt mer uformelle restauranter, som også er ok for lunsj, nevner jeg Glipp - Ligger i biblioteket. Har en suuuuper fiskesuppe Hos Naboen - Helt ok, men helst for lunsj. Litt "støyete", dvs når det er mange folk summer det litt for mye for min smak, men hyggelig utenfor. Kjesk - Rundt hjørnet fra torvet. Hyggelig sted med god mat og vin. Frk Larsen - Mette Marits foretrukne lunsjsted. Kick Cafe - Byens Gastropub. God mat. Ny meny i september. Fått kjøkkensjef Frode Laupsa på laget, som har vært innom både Oscarsgate og Le Canard i Oslo, pluss endel toppsteder i København. De andre restaurantene i byen, er ikke noe jeg vil anbefale... Som utesteder å anbefale for kveldstid Bakgården Bar - Byens ubestridt beste Coctail bar Bakgården Både & - Hyggelig pub uten for Bakgården Bar Håndverkeren - Utmerket pub for unge voksne. UpTown Sportsbar - Byens beste på fotball på TV Havana - Det nærmeste byen kommer på en nattklub p.t. Så god fornøyelse!! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dyreparken i Kristiansand og Kristiansand generelt | Someone | Reiseforum | 25 | 20-07-2023 11:31 |
Hotellanbefaling Praha | LN-FHU | Reiseforum | 13 | 19-08-2015 20:39 |
Malta - hotellanbefaling? | TriStar | Reiseforum | 5 | 13-02-2012 19:21 |
Hotellanbefaling i Nice ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 15 | 28-03-2009 15:53 |
København - hotellanbefaling ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 16 | 17-11-2007 22:30 |