![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skal vi til Wichita, i Kansas?
Til MCI? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Quizmaster tells me that's right, men han har ikke gitt noen videre destinasjoner...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Wichita er, som sagt, riktig.
Og hvilken flytype "lages" der? Og hvordan kan man koble de andre svarene sammen med denne flytypen?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flytypen som lages der er Cessna..
![]() Hvordan man skal koble svarene der er jeg blank en sen lørdagskveld, noe som sikkert er forståelig...:P |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
I Wichita blir B737 "laget".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
Det stemmer
![]() Og hvordan passer da svarene sammen?
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
C172 (Cessna 172) og Phoenix (fugl føniks - oppstart igjen ni år senere etter nedlegging av produksjonen av piston engined aircraft i 1986), men så er problemet at alle et-motorsfly hos Cessna nå produseres i Independence.
Det er bare Citation som nå bygges av Cessna i Wichita (unntatt Mustangen, som også produseres i Independence).
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Dessverre KGL, men det stemmer ikke. Men et bra forslag!
Koblingene mine er ikke fullt å innviklet ![]() C172 (forumsmedlemet) jobber med B737 London: BA opererer bl.a. B737 ut av London (LGW). Enn så lenge i hvert fall Phoenix: US Airways, som har hub på PHX, opererer bl.a. B737 Wichita: Her lages deler av skroget til B737en (Det hadde vært for enkelt å velge Seattle i stede for Wichita her ![]() Kanskje ikke så lett å se koblingene mine ![]() Hvis det er noen som har feedback på denne quizen, og denne typen quiz, så er de velkomne ![]() F.eks. er dette en type quiz som interesserer, eller ønskes det den typen quiz som jeg har kommet med før (og som jeg nok kommer til å komme med igjen uansett)? EDIT: Ble påminnet på MSN at C172 ikke lengre jobber med B737, men han HAR i det minste jobbet med B737... ![]()
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by BSSW; 04-07-2010 at 02:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det er vel ikke alltid vi kan følge logikken din BSSW. Når spørrekonkurransen blir krydret med personlige opplysninger som bare veldig begrenset vennskapskrets vet svaret på, så er det for oss andre som har fulgt med fra tidens morgen på dette forumet å finne et logisk svar.
![]() |
![]() |
#11 | ||
Browncoat
|
![]()
Ser den KGL.
Men all informasjon ligger tilgjengelig i 2 TRer her på forumet: http://forum.flyprat.no/showpost.php...31&postcount=2 Quote:
Quote:
Men skal la være å dra personlige opplysninger inn i quizene mine heretter. Annen feedback?
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Airborne
|
![]()
Kult initiativ! Som sagt, litt mindre internt neste gang, så kan det bli bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vanskelig quiz. Jeg jobber i Røros Flyservice AS og på Duty Free ved OSL. Trenger penger for å fly mye, derfor to jobber.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Frequency step? | LN-VGT | Register- og ATC-Forum | 2 | 09-03-2010 17:28 |
Step into my office - litt av min samling.. | Gandalf | Samlerhjørnet | 5 | 09-01-2009 18:27 |
Delta one step closer to Chapter 11 | CK | Flyforum | 0 | 18-10-2004 10:04 |